شکستگی استخوان کمر مایک کانلی

شکستگی استخوان کمر مایک کانلی

مایک کانلی، گارد راس تیم ممفیس گریزلیز به دلیل شکستگی استخوان زائده عرضی (tranverse process) کمر، مدتی نمی تواند بازی کند.
به گفته منابع به ESPN، کانلی احتمالا ۶ تا ۸ هفته از مسابقات را از دست خواهد داد. به گزارش وبسایت گریزلیز، وضعیت این بازیکن یک ماه دیگر مجددا بررسی خواهد شد. برای ترمیم این شکستگی نیازی به عمل جراحی نیست.
کانلی در کوارتر سوم بازی ممفیس برابر شارلوت که با شکست ممفیس خاتمه یافت، آسیب دید.
تیم ممفیس هم اکنون چندلر پارسونز (زانو)، زک رندولف (دلایل شخصی)، جیمز انیس (عضلات ران) و برندن رایت (مچ پا) را در اختیار ندارد.
کانلی که در تابستان با امضای قراردادی ۵ ساله به مبلغ ۱۵۳ میلیون دلار، بزرگترین قرارداد تاریخ لیگ تاکنون را امضا کرد، در این فصل بهترین شروع دوران حرفه ای خود را رقم زده بود. او با میانگین ۱۹٫۲ امتیاز و ۵٫۷ پاس منجر به گل، بهترین میانگین دوران حضورش در لیگ را ثبت کرده و ممفیس را که در این فصل با مصدومیت های زیاد مواجه شده، برای ثبت رکورد ۱۱ برد و ۷ باخت رهبری کرده است.
در غیاب کانلی، ممفیس مجبور است به گارد راس های تازه کار خود تکیه کند. اندرو هریسن که فصل گذشته در دی لیگ حضور داشت، میانگین ۵٫۹ امتیاز و ۳٫۴ پاس منجر به گل را ثبت کرده اما تنها ۲۷٫۱ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرده است. وید بالوین، دیگر گارد ممفیس نیز میانگین ۳٫۵ امتیاز و ۲٫۳ پاس منجر به گل را به ثبت رسانده و ۳۳٫۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرده است؛ او در ترکیب چرخشی تیم نیز جایی نداشته است.
مارک گاسل، سنتر ممفیس که در این فصل میانگین ۱۸ امتیاز، ۵٫۶ ریباند و ۳٫۸ پاس منجر به گل را به دست آورده، تنها بازیکن از ۳ بازیکن ممفیس با قرارداد حداکثری است که مصدوم نیست. پارسونز حداقل یک هفته دیگر را به دلیل ضرب دیدگی استخوان زانوی چپ از دست خواهد داد. او در هر یک از دو فصل گذشته، یک جراحی نیز روی زانوی راستش انجام داده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.