شکستگی پای راست مارک گاسل و دوری از بسکتبال به مدت نامعلوم [به‌روز رسانی]

شکستگی پای راست مارک گاسل و دوری از بسکتبال به مدت نامعلوم

تیم ممفیس گریزلیز روز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کرد سنتر این تیم، مارک گاسل، به دلیل شکستگی پای راست به مدت نامعلوم نمی تواند بازی کند.
مشخص نیست این آسیب دیدگی چه زمانی رخ داده است. گاسل در شکست دوشنبه شب تیمش مقابل پرتلند تریل بلیزرس، پیش از آنکه در اواخر کوارتر نخست به دلیل مصومیت پای راست زمین را ترک کند، ۱۱ امتیاز کسب کرد. او پس از ترک زمین دیگر به میدان بازنگشت.
دیو یرگر، سرمربی ممفیس، پس از مسابقه گفته بود هر دو پای گاسل آسیب دیده که البته این آسیب دیدگی ها با هم متفاوت هستند.
گریزلیز اعلام کرد گاسل سه شنبه صبح توسط پزشکان تیم معاینه شده است و آزمایش MRI یک شکستگی در پای راست او را مشخص کرده است.
از دست دادن گاسل ضربه بزرگی برای گریزلیز خواهد بود که پیش از بازی های سه شنبه شب، در جایگاه پنجم کنفرانس غرب قرار گرفته بود. این تیم در ۵ فصل گذشته به پلی آف راه یافته است.
سنتر اسپانیانی ممفیس، در هر ۵۲ بازی این فصل شروع کننده بوده است و میانگین ۱۶٫۶ امتیاز، ۷ ریباند و ۱٫۳۵ بلاک شات را ثبت کرده است.
این بازیکن در جولای گذشته، پس از آنکه در فصل قبل به عنوان بازیکن شروع کننده مسابقه آل استار انتخاب شد و نخستین بازیکن ممفیس لقب گرفت که در ترکیب تیم اول NBA قرار گرفت، قراردادی ۵ ساله با ممفیس امضا کرد.

به‌روز رسانی: تیم ممفیس روز ۲۳ فوریه پس از انجام عمل جراحی روی پای گاسل، اعلام کرد این بازیکن ادامه فصل ۲۰۱۵-۱۶ را از دست خواهد داد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. ehsan گفت:

    امیدوارم به زودی خوب بشه

  2. ساجد گفت:

    رفتن مارک گسول افت شدیدی رو کیفیت بازی های ان بی ای میزاره. خیلی بد شد خدا

  3. My Dubs گفت:

    خیلی بد شد

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *