شکست تیم بسکتبال ایران برابر برزیل در تورنمنت لیوبلیانا

شکست تیم بسکتبال ایران برابر برزیل در تورنمنت لیوبلیانا

تیم بسکتبال ایران در آخرین مسابقه‌ی خود در تورنمنت لیوبلیانا، برابر تیم برزیل شکست خورد.
بازیکنان کشورمان در سومین بازی خود در این تورنمنت برابر تیم بسکتبال برزیل قرار گرفتند و با نتیجه‌ی ۵۲ بر ۹۲ مغلوب حریف شدند. تیم برزیل کوارتر های اول تا چهارم این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۲، ۲۳ بر ۱۲، ۲۲ بر ۱۶ و ۲۲ بر ۱۲ به سود خود پایان داد. بهنام یخچالی در این مسابقه ۱۱ امتیاز و ۲ ریباند کسب کرد. حامد حدادی که در این دیداری بازیکنانی چون اندرسون وریژائو و تیاگو اسپلیتر را در مقابل خود می دید، تنها ۲ امتیاز کسب کرد.
آمار تیم ایران در این مسابقه را در زیر می بینید.

شکست تیم بسکتبال ایران برابر برزیل در تورنمنت لیوبلیانا

به این ترتیب بازی های تدارکاتی تیم ایران در راه جام جهانی اسپانیا پایان یافت و تیم کشورمان برای شرکت در جام جهانی، مستقیما از اسلونی عازم اسپانیا خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. امیرحسین گفت:

    خیلی بببببببببببببببببببببببببببببده

  2. آذرخش گفت:

    🙂

  3. hessam گفت:

    آقاآقا حامد بازیکن خوبی نبوده و نیست,میبینید جلو اسپیلیتر ۲امتیاز آورده و به طور قطع در دفاع هم بد بوده که برزیل به ۹۰رسیده و این خیلی بده.

    • آذرخش گفت:

      به نظر من که نتیجه بازی منطقی ه.
      مگه انتظار داشتیم تفاوت ایران و برزیل چقدر باشه؟

  4. admin گفت:

    تیم برزیل به خاطر داشتن بازیکن هایی مثل اسپلیتر، وریژائو و ننه، زیر و نزدیک سبد تیم قدرتمندی هست. همون طور که می دونید نقطه قوت تیم ما هم زیر سبد هست که حامد حدادی رو داریم. اما باید توجه داشته باشیم که حامد تو ترکیب تیم ما تنها هست و بازیکنای پست ۵ دیگه‌ی ما با حامد فاصله‌ی زیادی دارن. مسلمه که حامد به تنهایی نمی تونه مقابل اسپلیتر و وریژائو قرار بگیره. البته خود حامد هم نسبت به اسپلیتر و وریژائو ضعیف تر هست.
    ضمن اینکه ننه بازیکن پست ۴ شوت زنی هست و با توجه به قد بلندش، بازیکن های پست ۴ ما نمی تونن به خوبی ازش دفاع کنن.

  5. آذرخش گفت:

    اونچه که از آمار این سری از مسابقات دوستانه ایران بر میاد اینه که یخچالی و جمشیدی کاملا جایگاه خودشون رو تو تیم پیداکردن. آینده روشنی دارن این بازیکنا.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *