شکست تیم بسکتبال ایران برابر صربستان در جام جهانی اسپانیا

شکست تیم بسکتبال ایران برابر صربستان در جام جهانی اسپانیا

تیم بسکتبال ایران در سومین بازی خود در جام جهانی اسپانیا برابر صربستان شکست خورد.
دو تیم امروز در گرانادای اسپانیا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۸۳ بر ۷۰ صربستان پایان یافت. تیم بسکتبال ایران با بازی خوب حامد حدادی، این بازی را خوب آغاز کرد؛ ۴ امتیاز نخست ایران در این مسابقه توسط حدادی کسب شد. بازی خوب حدادی در زیر سبد موجب شد بازیکنان صربستان برای متوقف کردن او خطاهای زیادی انجام دهند. کوارتر نخست این دیدار در حالی با نتیجه‌ی ۱۸ بر ۲۱ به سود صربستان خاتمه یافت که ۱۱ امتیاز تیم کشورمان در این مسابقه توسط حدادی کسب شد.
درخشش حدادی در کوارتر دوم نیز ادامه یافت و این بازیکن در این کوارتر نیز ۱۱ امتیاز کسب کرد؛ گرچه در پایان کوارتر ۴ خطائه شد. ممت بچیرویچ در نیمه اول این دیدار برخلاف باز های گذشته، مدت زمان بیشتری بازیکنان استارتر ما را در زمین حفظ کرد. نیمه اول در حالی با نتیجه‌ی ۴۲ بر ۳۸ به سود صربستان پایان یافت که تیم کشورمان ۵۸ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرده بود.
حدادی به دلیل ۴ خطائه شدن و خستگی، اکثر دقایق کوارتر سوم را از روی نیمکت تماشا کرد. عدم حضور مهدی کامرانی در زمین در اکثر دقایق کوارتر سوم، موجب شد تا تیم ما همچون بازی های گذشته در پست گارد راس دچار مشکل شود. این کوارتر با برتری ۲۵ بر ۱۳ صربستان همراه بود.
با بازگشت حدادی و کامرانی به زمین در کوارتر چهارم، شرایط تیم ایران بهتر شد. تیم کشورمان کوارتر پایانی را با نتیجه‌ی ۱۹ بر ۱۶ به سود خود خاتمه داد. اما در مجموع مغلوب حریف شد.
حامد حدادی با کسب ۲۹ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات، بهترین بازی خود در جام جهانی تا پایان مسابقات امروز را انجام داد. این بازیکن ۸۳٫۳ درصد از شوت های خود در حین بازی را وارد سبد کرد. صمد نیکخواه بهرامی نیز نسبت به دو بازی گذشته عملکرد بهتری داشت و توانست ۲۰ امتیاز، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. (آمار بازی – دانلود هایلایت های مسابقه)
تیم بسکتبال فردا استراحت خواهد کرد و ۱۲ شهریور با مصر رو به رو می شود. (برنامه‌ی مسابقات و جداول رده بندی جام جهانی بسکتبال)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. آذرخش گفت:

    آه از نهادمان برآمد…

  2. hooman گفت:

    ادمین دیگه شانس صعود نداریم؟؟؟؟

  3. احسان گفت:

    اوایل کوارتر سوم خیلی خراب کردن، خیلی خیلی 😐
    بقیه بازی به نسبت خوب بودن. حیف شد 🙁

  4. امین گفت:

    فقط میتونم بگ خیلی بی عرضن ………..

  5. pedram گفت:

    ایران داره عالی نتیجه میگیره

  6. mehdi گفت:

    آقا ماداریم به بچیرویچ می بازیم. کوارتر اول سه بار حامد حدادی گفت آقا منو تعویض کن ،انگار نه انگار .درسته اصغر و ارغوان در حد حامد نیستند ولی حامدم باید استراحت کنه دیگه.
    حامد خیلی خوبه .صربستان سه تا سنتر آورد خوب همینه دیگه
    اگر بسکتبال هم مثل والیبال و فوتبال بهش توجه بشه ،خیلی بهتر از اینا نتیجه می گیره

  7. magic گفت:

    ادمین امتیاز گیرى تیم ها به چه حالت هستش که ایران الان ۳ امتیاز داره??

  8. mohammadreza گفت:

    امروز خیلی بهتر از بازی با برزیل بودن اگه کوارتر سوم خراب نمیکردن شاید با اختلاف خیلی کمتری می باختیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *