عذرخواهی مایکل جردن به خاطر یک کفش بسکتبال

کفش بسکتبال ایر جردن

تونی روتن، گارد شوتزن تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز که کفی کفش بسکتبال Nike Air Jordan 10 او در بازی مقابل ایندیانا از کفش جدا شد، می گوید مایکل جردن به خاطر این اتفاق از او عذرخواهی کرده است.
روتن روز چهارشنبه در این مورد گفت:” این خجالت آورتر از هر چیزی بود. اما چنین اتفاقاتی پیش میاد. مایکل جردن از من عذرخواهی کرد. بله او برای عذرخواهی با نماینده من تماس گرفت.”
در جریان بازی، روتن ۲۰ ساله در سمت چپ خط عرضی در حرکت بود که کفی کفش بسکتبال ایر جردن سفید او زمانی که پایش را محور قرار داد تا به سمت راست بچرخد، از کفش جدا شد.
پس از این اتفاق بازی مدت کوتاهی متوقف شد و روتن به رختکن رفت و کفش خود را عوض کرد.
این سومین بار در کمتر از یک ماه گذشته است که کفش یک بازیکن NBA در جریان بازی متلاشی می شود. به گزارش The News Journal، کفش های مانو جینوبلی و آندرو بوگات نیز که پیش از این در جریان مسابقات از هم پاشیده بود، از کفش های تولیدی کمپانی نایکی بود.
شکست فیلادلفیا مقابل ایندیانا، نوزدهمین شکست متوالی این تیم بود. فیلادلفیا با شکست مقابل شیکاگو در روز چهارشنبه، ۲۲ امین شکست متوالی خود را نیز تجربه کرد. در صورتی که این تیم در ۴ بازی آینده هم شکست بخورد، به رکورد بیشترین شکست پی در پی در یک فصل خواهد رسید؛ این رکورد هم اکنون در اختیار کلیولند کاوالیرز است که در فصل ۲۰۱۰-۱۱ در ۲۶ بازی متوالی مغلوب حریفان شد.
اما نکته قابل توجه در مورد این مساله این است که جردن چگونه از اتفاقی که ممکن بود (است) باعث خدشه دار شدن برندش (یا حداقل این مدل خاص از کفش) شود، استفاده و با یک عذرخواهی سعی کرد نشان دهد که در قبال محصولاتش متعهد است. اقدامی که شاید برای این برند جنبه تبلیغی نیز داشته باشد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *