عکس درک رز بر روی جعبه های پیتزا

بسکتبال NBA-درک رز

شرکت تولید پیتزای جیوردانوز (Giordano’s) روز پنج شنبه اعلام کرد،درک رز گارد راس تیم شیکاگو بولز در سهام رستوران های این کمپانی،شریک شده است.
ریچارد لوی،مدیر بخش شراکت کمپانی Victory Park Capital Advisors که سال گذشته بزرگترین برند پیتزا در شیکاگو را خرید،گفت:”بیزینس پیتزا یک ماشین تولید پول است؛ما فقط باید آن را رشد و گسترش دهیم.”
بنابراین کمپانی Giordano’s به دنبال گسترش شعبه های خود در خارج از منطقه شیکاگولند است و برای سرعت بخشیدن به این کار بر درک رز تکیه کرده است.
این برند تولید پیتزا که به خاطر پیتزاهای دولایه،معروف است،۴۳ رستوران دارد که تنها ۳ عدد از این رستوران ها در خارج از ایالت ایلینویز واقع شده است.
نحوه برقراری این تعامل بین درک رز و شرکت جیوردانوز نیز جالب است.ریچارد لوی،دوست گارد سابق شیکاگو بولز،بی جی آرمسترانگ بوده است.آرمسترانگ در حال حاضر نماینده درک رز است و لوی از این طریق متوجه شده است که Derrick Rose یکی از طرفداران پیتزاهای جیوردانوز است.
مبلغ پرداختی توسط رز به این شرکت نامعلوم است.اما این بازیکن در سود شعبه های خارج از ایالت جدید شرکت سهیم است.اولین شعبه های جدید این رستوران در شهرهای دانشگاهی Big Ten خواهد بود و شعبه های بعدی در ایالت های کالیفرنیا و تگزاس افتتاح خواهد شد.
شرکت جیوردانوز به عنوان یک شرکت خصوصی میزان درآمدهای خود را فاش نمی کند اما Yorgo Koutsogiorgas که مدیر عامل و رئیس این شرکت است اعلام کرده است نام تجاری جیوردانوز در یک سال بدون افزایش قیمت محصولاتش،رشد درآمد ۵ تا ۹ درصدی داشته است.او اضافه کرد این شرکت امسال حدود ۱۳٫۴ میلیون پیتزا خواهد فروخت.
Koutsogiorgas اعلام کرد این شرکت از تصویر درک رز بر روی جعبه یک محصول مخصوص خود استفاده خواهد کرد تا مشتریانش را به سمت این محصول جذب کند.این پیتزا لایه ی نازکی با پنیر،سوسیس و فلفل قرمز است.
البته شرکت جیوردانوز مجاز نیست که از هیچ یک از علائم رسمی باشگاه شیکاگو بولز در تبلیغات خود استفاده کند.زیرا امتیاز این تبلیغات قبلا به شرکت دیگری به نام DiGiorno فروخته شده است.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *