فرانک وگل و داک ریورز؛ بهترین مربیان ان بی ای در اپریل ۲۰۱۶

فرانک وگل و داک ریورز؛ بهترین مربیان ان بی ای در اپریل 2016

فذانک وگل، سرمربی ایندیانا پیسرز و داک ریورز، سرمربی لس آنجلس کلیپرز، عنوان بهترین مربیان ان بی ای در ماه اپریل ۲۰۱۶ را به دست آوردند.

فرانک وگل ایندیانا پیسرز را برای ثبت رکورد ۶ برد و ۱ باخت که بهترین رکورد کنفرانس شرق بود، رهبری کرد. پیسرز سه بازی پایانی خود در این ماه را با پیروزی پشت سر گذاشت و در رقابت برای کسب جایگاه هفتم کنفرانس شرق، دیترویت پیستونز را کنار زد. این تیم در هر بازی به طور میانگین ۱۰۸ امتیاز به دست آورد و با وارد سبد کردن ۴۹٫۳ درصد از شوت هایش، بهترین درصد شوت را در بین تیم های کنفرانس شرق ثبت کرد. ۴ برد از ۶ پیروزی ایندیانا در این ماه، با اختلاف امتیاز دورقمی بود و آنها با اختلاف امتیاز میانگین +۸٫۶ امتیاز، پیشتاز تیم های شرق در این فاکتور بودند.

داک ریورز، تیم کلیپرز که سید چهارم را در پلی آف کنفرانس غرب به دست آورد را برای ثبت رکورد ۶ برد و ۱ باخت که بهترین رکورد غرب بود، هدایت کرد. کلیپرز تنها در ۲ بازی از ۷ مسابقه، به حریفان اجازه داد ۱۰۰ امتیاز یا بیشتر کسب کنند. میانگین امتیاز کسب شده توسط حریفان کلیپرز در رویارویی با این تیم، ۹۴٫۱ امتیاز بود و آنها تنها ۴۰٫۶ درصد از شوت های خود را در مقابل کلیپرز وارد سبد کردند که باعث شد کلیپرز در این زمینه، بهترین عملکرد را در میان تیم های لیگ داشته باشد. کلیپرز در روزهای ۱۰ و ۱۲ اپریل، دو پیروزی خانگی متوالی برابر دالاس و ممفیس، تیم های راه یافته به پلی آف کنفرانس غرب، به دست آورد تا در بازی های خانگی ماه رکورد ۴ برد و ۰ باخت را ثبت کند.

برد استیونس از بوستون، استیو کلیفورد از شارلوت، ریک کارلایل از دالاس، استیو کر از گلدن استیت، اریک اسپولسترا از میامی، تری استاتس از پرتلند و دوین کیسی از تورنتو، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکنان ماه در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.