فروش بلیط خیره کننده نیواورلئان هورنتز برای فصل جدید NBA

بلیط مسابقات NBA

باشگاه نیواورلئان هورنتز روز دوشنبه اعلام کرد تعداد بلیط های فروخته شده این باشگاه برای فصل جدید،از ۱۲۰۰۰ بلیط برای هر بازی گذشت که شامل فروش بلیط های هر بازی به صورت تکی و همچنین فروش بلیط کل بازی های فصل در یک پکیج است.
از سال ۲۰۰۲ که باشگاه هورنتز از شهر شارلوت به نیواورلئان منتقل شد،این تعداد بیشترین میزان بلیط فروخته شده برای هر بازی به طور متوسط است.باشگاه هورنتز تحت نظر مالک جدید خود Tom Benson در تعطیلات امسال لیگ تلاش کرده است فروش بلیط خود را به ۱۰۰۰۰ بلیط برای هر بازی یا بیشتر برساند که در این کار موفق بوده است.
انتظار می رود با حضور آنتونی دیویس (بازیکن شماره ۱ درفت NBA ) و آستین ریورز (پسر داک ریورز مربی بوستون) در ترکیب این تیم،Hornets یکی از تیم های جوان لیگ امسال باشد.
هنوز بلیط همه بازی های این تیم،برای فروش موجود است.اولین بازی New Orleans Hornets در فصل جدید NBA روز ۳۱ اکتبر مقابل سن آنتونیو اسپورز در ورزشگاه خانگی هورنتز برگزار خواهد شد.اردوهای آماده سازی این تیم از روز ۲ اکتبر آغاز می شود و نخستین بازی پیش فصل آنها روز ۷ اکتبر مقابل تیم اورلاندو مجیک در شهر مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *