فروش پیراهن های متیو دلاویدوا در فینال NBA، از کل فصل عادی بیشتر بوده است

فروش پیراهن های متیو دلاویدوا در فینال NBA، از کل فصل عادی بیشتر بوده است

متیو دلاویدوا، گارد تیم کلیولند کولیرز پس از عملکرد خیره کننده ای که در فینال های NBA داشت و به تیمش کمک کرد تا ۲ بر ۱ از گلدن استیت پیش بیفتد، در حال تبدیل شدن به کالایی محبوب در فروشگاه های خرده فروشی است.
در روز چهارشنبه، پیراهن دلاویدوا پرفروش ترین پیراهن NBA در فروشگاه Fanatics بوده است که بزرگترین خرده فروشی ورزشی آنلاین رسمی در امریکاست.
به گفته جک بویل، رئیس بخش فروش Fanatics، افزایش قابل توجه فروش در روز چهارشنبه باعث شده است تعداد پیراهن های دلاویدوا که در طول بازی های فینال فروخته شده، از تعداد پیراهن های این بازیکن که در کل فصل عادی فروخته شده است، پیشی بگیرد.
بویل در این مورد گفت: “مواردی مثل این که پیراهن بازیکنی با فروش اندک به پرفروش ترین پیراهن تبدیل بشه، کمتر اتفاق می افته.”
بویل اضافه کرد فروش لوازم دلاویدوا تقریبا از کوارتر سوم بازی سوم فینال رشد تصاعدی پیدا کرد. گارد استرالیایی کلیولند در آن بازی با کسب ۲۰ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در پلی آف را ثبت کرد و به تیمش کمک کرد تا آمار شوت های کری را روی ۵ شوت موفق از ۱۲ اقدام متوقف کند. از ساعت ۴ بعد از ظهر روز سه شنبه تا ساعت ۴ بعد از ظهر روز بعد، خریداران از ۲۰ ایالت امریکا لوازم دلاویدوا را از Fanatics خریده اند.
پیراهن و تی شرت تنها لوازم ورزشی نبودند که در روز چهارشنبه توسط مشتریان خریداری شدند. شرکت Fathead که متعلق به دن گیلبرت، مالک باشگاه کلیولند است، در این روز فروش پوسترهای دیواری دلاویدوا را آغاز کرد.
دلاویدوا پس از بازی سوم فینال به دلیل از دست دادن بیش از حد آب بدن و گرفتگی عضلات به بیمارستان رفت اما چهارشنه مرخص شد و در بازی چهارم حضور خواهد داشت.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. km گفت:

    احمد آقا فوربس لیست پردرآمد ترین ورزشکارهای ۲۰۱۵ رو منتشر کرد. میشه یه مطلب هم راجع به اون بذارید… خیلی ممنون از زحماتتون

  2. sina گفت:

    کی فکرشو میکرد انقدر خوب بازی کنه واقعا دفاش معرکس

  3. حمید گفت:

    به نظر من بازی فردا رو هر تیمی ببره سری رو هم خواهد برد.

  4. MOHAMMAD#11 گفت:

    ادمین جان چرا تایید نکردی پیامو.چی داشت اون مثلا

  5. MOHAMMAD#11 گفت:

    خیلی زحمت شد براتون ببخشید

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *