فصل عادی ۲۰۱۵-۱۶ لیگ بسکتبال چین پایان یافت

فصل عادی 2015-16 لیگ بسکتبال چین پایان یافت

با انجام ده مسابقه در روز ۵ فوریه، فصل عادی ۲۰۱۵-۱۶ لیگ بسکتبال چین پایان یافت.

آخرین مصاف مهدی کامرانی و صمد نیکخوه بهرامی در این فصل از رقابت های لیگ بسکتبال چین، با برتری تیم کامرانی همراه بود. بیکنگ فلای دراگن امروز میزبان ژیجیانگ چوژو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۰۵ حریف خود را مغلوب کند. کامرانی در این مسابقه ۱۷ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد. صمد نیکخواه بهرامیز نیز کار خود را با کسب ۲۲ امتیاز، ۲ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل به پایان رساند.

سیچوان بلو والز میزبان جیلین بود و توانست با حساب ۱۳۴ بر ۱۱۲ حریف خود را از پیش رو بردارد. حامد حدادی در این بازی ۱۲ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ بلاک شات، ۲ توپ ربایی و ۶ پاس منجر به گل ثبت کرد و تیمش را برای کسب سی امین پیروزی فصل یاری کرد.

با پایان فصل عادی لیگ بسکتبال چین، سیچوان بلو والز در رده‌ی سوم جدول قرار گرفت و در مرحله‌ی حذفی باید با تیم ششم جدول یعنی ژیجیانگ گوانشا رو به رو شود. صمد نیکخواه بهرامی و هم تیمی هایش در ژیجیانگ چوژو نیز جایگاه هشتم جدول را به خود اختصاص دادند و به عنوان تیم آخر راه یافته به پلی آف، باید در مرحله‌ی حذفی به مصاف تیم اول جدول، یعنی لیائونینگ بروند. مهدی کامرانی و بیکنگ فلای دراگن نیز با ۱۳ برد و ۲۵ باخت در رده‌ی پانزدهم جدول جای گرفتند. مرحله‌ی حذفی لیگ بسکتبال چین از روز ۱۵ فوریه آغاز می شود. بازی های دور حذفی به صورت ۳ از ۵ و بازی فینال به صورت ۴ از ۷ برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *