بازیکنان فینیکس جوراب های منقش به تصویر استیو نش می پوشند

بازیکنان فینیکس جوراب های منقش به تصویر استیو نش می پوشند

استیو نش یکی از بهترین گارد راس های تاریخ بسکتبال و یکی از بهترین بسکتبالیست های تاریخ باشگاه فینیکس سانز است. با بازنشستگی این بازیکن، تیم فینیکس سانز اعلام کرده است روز جمعه، هنگامی که این تیم میزبان پرتلند تریل بلیزرس است، نش وارد حلقه افتخار این تیم خواهد شد.
نش چهاردهمین عضو حلقه افتخار سانز خواهد بود. چارلز بارکلی و جری کولانجلو از جمله اعضای این گروه هستند.
اما تیم فینیکس اعلام کرده است برای گرامیداشت نش، بازیکنان این تیم در بازی برابر پرتلند جوراب های منقش به تصویر او را خواهند پوشید. به این ترتیب فینیکس اولین تیم NBA خواهد بود که در جریان یک بازی، پوشاکی منقش به تصویر یک بازیکن را می پوشد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. سینا میلواکی گفت:

    فوق العادست. نش تکرار نشدنیه. فقط کسی که خیلی وقته عاشق ان بی ای هست مثلث نش ماریون ستودمایرو یادشه که چه تیمی بودن. فینیکس راه زیادی داره دوباره همون تیم بشه. تیم معمولی. بهترین لقب برای سانز های اینروزا

  2. reza گفت:

    یکی از بزرگ ترین پوینت گاردهای دنیای بسکتبال

  3. alik گفت:

    وای که چه تیمی بود اون موقع هم نش عالی بود هم استادمایر مثل الان گند نمیزد و خیلی تیم درست درمونی بود یونیفرمشون هم جالب بود اون موقع

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *