قرارداد اندرو ویگینز با آدیداس

قرارداد اندرو ویگینز با آدیداس

اندرو ویگینز، انتخاب شماره ۱ درفت ۲۰۱۴ که توسط کاوالیرز جذب شد، برای تبلیغ کفش های آدیداس قراردادی با این کمپانی امضا کرد.
به گفته منابع مطلع، قرارداد امضا شده یک قرارداد چند ساله است که طبق آن ویگینز، سالانه حداقل ۲ میلیون دلار از آدیداس دریافت می کند تا کفش های این شرکت را تبلیغ کند.
این بازیکن در یک سالی که در دانشگاه کانزاس به میدان رفت، کفش های بسکتبال آدیداس را به پا می کرد.
ویگینز اولین انتخاب اول درفت از سال ۲۰۰۸ است که آدیداس توانسته با او قرارداد امضا کند. این شرکت در سال ۲۰۰۸ با گارد شیکاگو بولز، درک رز، نیز قرارداد کفش امضا کرده بود.
آدیداس با جذب ویگینز سعی کرده است آینده‌ی کاری و سهم خود در بازار کفش را تضمین کند چراکه درک رز، به عنوان نماینده تبلیغاتی این شرکت در بسکتبال NBA که بیشترین دریافتی را در میان نماینده های آدیداس داشته است، نزدیک به ۲ فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است.
کمپانی آدیداس به تازگی قرارداد خود با گارد پورتلند تریل بلیزرس، دیمین لیلارد را تمدید کرده است و می تواند تا ۱۰ فصل آینده این بازیکن را در تیم خود داشته باشد. علاوه بر آن با دانته اکسام که در درفت امسال به عنوان انتخاب پنجم توسط یوتا جاز جذب شد نیز قراردادی امضا کرده است.
شرکت آدیداس سال گذشته جان وال از واشنگتن ویزاردز را که پیش از این برای برند ریبوک (ریبوک از زیرشاخه های آدیداس است) تبلغ می کرد، به تبلیغ کننده‌ی برند اصلی یعنی آدیداس تبدیل کرد و کفش اختصاصی این بازیکن در فصل پیش رو، رونمایی خواهد شد.
بازیکن سرشناس دیگری که در درفت امسال حضور داشت و همه‌ی کمپانی های تولید کفش خواهان عقد قرارداد با او بودند، جباری پارکر از دانشگاه دوک بود که به عنوان انتخاب دوم درفت توسط میلواکی باکز جذب شد. این بازیکن قراردادی با برند جردن شرکت نایکی امضا کرده است.
کمپانی آدیداس برای نزدیک کردن خود به نایکی راه طولانی در پیش دارد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی SportsOneSource که بازار خرده فروشی کفش را تحت نظر دارد، نایکی ۹۵ درصد (جردن ۵۸ درصد و نایکی ۳۷ درصد) از بازار کفش بسکتبال ایالات متحده را در اختیار دارد؛ در حالی که سهم آدیداس ۳ درصد است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *