قراردادهای ۴ ساله‌ی فینیکس سانز با دوقلوهای موریس

قراردادهای 4 ساله‌ی فینیکس سانز با دوقلوهای موریس

تیم فینیکس سانز با فرواردهای دوقلوی خود؛ مارکوس و مارکیف موریس، قراردادهای ۴ ساله‌ی جدیدی امضا کرد.
مبلغ قرارداد ۴ ساله‌ی جدید مارکیف موریس با فینیکس سانز، ۳۲ میلیون دلار است. قرارداد مارکوس نیز ۴ ساله و به مبلغ ۲۰ میلیون دلار است.
مارکیف موریس در فصل گذشته در ۸۱ مسابقه، میانگین ۱۳٫۸ امتیاز و ۶ ریباند را کسب کرد و ۴۸٫۶ درصد از شوت های خود را وارد سبد کرد تا بهترین سال دوران حرفه ای خود را سپری کند. مارکوس نیز متوسط ۹٫۷ امتیاز و ۳٫۹ ریباند را به ثبت رساند؛ در حالی که درصد شوت های موفقش ۴۴٫۲ درصد بود.
دوقلوهای موریس در دانشگاه کانزاس با هم همبازی بودند اما پس از ورود به NBA جدا شدند تا اینکه تیم سانز در سال ۲۰۱۳، در جریان یک نقل و انتقال با هیوستون راکتس، مارکوس را به ترکیب خود اضافه کرد تا در کنار برادرش قرار گیرد. مارکیف موریس به عنوان انتخاب شماره ۱۳ درفت ۲۰۱۱ توسط سانز جذب شده بود.
سانز هفته‌ی گذشته نیز قرارداد جدیدی با گارد خود، اریک بلدسو امضا کرد.
تیم فینیکس سانز اخیرا زران دراگیچ؛ برادر گارد خود گران دراگیچ را نیز به ترکیبش اضافه کرده است. قرارداد زران دراگیچ با سانز دو ساله و مبلغ آن کمی بیش از ۴ میلیون دلار است. انتظار می رود گران دراگیچ که فصل گذشته در ترکیب تیم سوم NBA نیز قرار گرفت، پس از پایان فصل ۲۰۱۴-۱۵ سال آخر قرارداد خود را فسخ کند و بازیکن آزاد محدود شود.

منابع: ۱ و ۲

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. amir pazani گفت:

    سلام

    میشه خبری از لیکرز بهم بدین بازیکنان ؟

  2. یعنی این دو آخر دو قلوهان واقعا باحالن این دوتا برادر من هیچ دو فلوی رو این مدلی ندیده بودم کپی پیستن.
    تیم فینیکسم شده خونه داداشیا هر کی برادر داره میاد تو فینیکس.

  3. حمید گفت:

    آقا یه شرح حال از راندو میدین؟ مثه اینکه دستش شکسته

  4. ای وای بر من روندو دستش شکسته!!!!!!!!!ای خدا آخه تا کی بدبختی خیلی ناراحت شدم اینم روندو عشقم فقط اونو قبول دارم ایشالا هر چی زودتر حخوب بشه دار و ندار ما روندو هس.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *