لبران جیمز و استفن کری؛ بهترین بازیکنان هفته NBA

لبران جیمز از کلیولند کولیرز و استفن کری از گلدن استیت واریورز بهترین بازیکنان هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند. این دو برای بازی هایی که از ۱۶ تا ۲۲ نوامبر انجام دادند موفق به کسب این عناوین شدند.

لبران جیمز

لبران جیمز با میانگین ۲۵٫۳ امتیاز، ۸٫۷ ریباند و ۵٫۷ پاس منجر به گل، به کلیولند کولیرز کمک کرد تا در مسابقات این هفته رکورد ۲ برد و ۱ باخت را ثبت کند. او در این هفته ۵۷٫۱ درصد از مجموع شوت ها، ۶۰ درصد از شوت های سه امتیازی و ۸۷٫۵ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد. جیمز در پیروزی ۱۱۵ بر ۱۰۰ تیمش مقابل میلواکی باکز در روز ۱۹ نوامبر، بسیار موثر عمل کرد و ۹ شوت از ۱۳ اقدام خود را وارد سبد کرد تا کار خود را با کسب ۲۷ امتیاز، ۹ ریباند و ۶ پاس منجر به گل به پایان برساند.

استفن کری

استفن کری با ثبت میانگین ۳۰٫۸ امتیاز (رتبه ۲ لیگ)، ۶ پاس منجر به گل، ۵٫۵ ریباند و ۳ توپ ربایی (رتبه ۳ لیگ)، گلدن استیت را برای کسب ۴ پیروزی در مسابقات این هفته رهبری کرد. او ۵۰٫۶ درصد از شوت ها و ۹۶ درصد از پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد و با به ثمر رساندن ۱۷ شوت سه امتیازی، پیشتاز بازیکنان لیگ در شوت های سه امتیازی موفق بود. این بازیکن در پیروزی ۱۲۴ بر ۱۱۷ تیمش مقابل لس آنجلس کلیپرز در ۱۹ نوامبر، ۴۰ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. واریورز به دنبال آن است تا با پیروزی خانگی مقابل لس آنجلس لیکرز در روز سه شنبه، ۲۴ نوامبر، اولین تیم تاریخ لیگ لقب گیرد که فصل را با رکورد ۱۶ برد و ۰ باخت آغاز کرده است.

کوین لاو از کلیولند کولیرز، پاول جرج و سی.جی. مایلز از ایندیانا پیسرز، مارک گاسل از ممفیس گریزلیز، رایان اندرسون از نیو اورلینز پلیکانز، کریستاپس پورزینگس از نیویورک نیکس، راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر، جلیل اوکفور از فیلادلفیا سونی سیکسرز و برندن نایت از فینیکس سانز، دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته NBA در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *