لبران جیمز قراردادی ۱۰۰ میلیون دلاری با کلیولند امضا می کند

لبران جیمز قراردادی 100 میلیون دلاری با کلیولند امضا می کند

به گفته نماینده لبران جیمز به ESPN، این بازیکن برای امضای قراردادی ۳ ساله و ۱۰۰ میلیون دلاری با کلیولند کولیرز به توافق رسیده است.
دستمزد لبران در سال اول ۳۱ میلیون دلار خواهد بود و جیمز را برای اولین بار در دوران حرفه ای اش، به بازیکنی که بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان NBA دریافت می کند، تبدیل خواهد کرد. دستمزد جیمز برای فصل ۲۰۱۷-۱۸، بیش از ۳۳ میلیون دلار خواهد بود که بیشترین دستمزدی است که در تاریخ لیگ در یک تک فصل، به یک بازیکن داده شده است. حقوق لبران در این فصل از دستمزد ۳۳ میلیون دلار مایکل جردن در فصل ۱۹۹۷-۹۸ بیشتر است.
به گفته یک منبع، سال سوم قرارداد جیمز به صورت player option است و او می تواند پس از پایان سال دوم بازیکن آزاد شود.
جیمز هفته آینده، پس از بازگشت از رویداد خیریه “بنیاد خانوادگی لبران جیمز” که به صورت سالانه برگزار می شود، قرارداد خود را امضا خواهد کرد.
جیمز در دو سال گذشته قراردادهای یک ساله با بند player option برای سال دوم با کولیرز امضا کرده بود. این بازیکن پس از بررسی انتخاب هایش تصمیم گرفت این تابستان قرارداد بلندمدت تری با این تیم امضا کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.