لبران جیمز و کلی تامپسون بهترین بازیکنان هفته ان بی ای لقب گرفتند

لبران جیمز از کلیولند کاوالیرز و کلی تامپسون از گلدن استیت واریورز برای بازی هایی که از ۱۹ تا ۲۵ ژانویه انجام دادند، بهترین بازیکنان هفته ان بی ای در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

لبران جیمز

لبران جیمز با میانگین ۲۷٫۸ امتیاز (رتبه ۲ کنفرانس)، ۶٫۸ پاس منجر به گل (رتبه ۵ مشترک کنفرانس)، ۶٫۳ ریباند و ۲٫۲۵ توپ ربایی (رتبه ۶ کنفرانس)، کاوالیرز را برای ثبت ۴ برد و ۰ باخت در مسابقات این هفته رهبری کرد. این بازیکن در هر چهار مسابقه حداقل ۲۵ امتیاز کسب کرد و در دو مسابقه متوالی برابر یوتا جاز و شارلوت هورنتز در ۲۱ و ۲۳ ژانویه، ۴ توپ ربایی به دست آورد. جیمز در پیروزی ۱۰۸ بر ۹۸ تیمش مقابل اکلاهما سیتی تاندر در روز ۲۵ ژانویه، ۳۴ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات به دست آورد.

کلی تامپسون

کلی تامپسون با میانگین ۳۳ امتیاز (رتبه ۲ غرب) به گلدن استیت واریورز کمک کرد تا در مسابقات این هفته ۴ پیروزی به دست آورد. او ۲۱ شوت از ۳۸ اقدام سه امتیازی خود در این هفته از رقابت ها را وارد سبد کرد و با ۲٫۲۵ توپ ربایی در هر بازی، رتبه هشتم کنفرانس غرب از این نظر را به خود اختصاص داد. تامپسون در پیروزی ۱۲۶ بر ۱۰۱ تیمش مقابل ساکرامنتو کینگز در ۲۳ ژانویه، با کسب ۳۷ امتیاز در کوارتر سوم، رکورد بیشترین امتیاز ثبت شده توسط یک بازیکن در یک کوارتر در تاریخ لیگ را به نام خود ثبت کرد. این بازیکن در آن دیدار ۵۲ امتیاز به دست آورد.

پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، مونتی الیس از دالاس موریکس، جیمز هاردن از هیوستون راکتس، دی‌آندره جردن از لس آنجلس کلیپرز، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، کارملو انتونی از نیویورک نیکس، اریک بلدسو و ایزیاه تامس از فینیکس سانز، کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز و کایل لوری از تورنتو رپتورز، دیگر کاندیداهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته در کنفرانس های شرق و غرب بودند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. مجید گفت:

    تامسون شوتیست خوبیه.دوسش دارم

  2. mlbj گفت:

    ایول بالاخره لبرون بعد از چند هفته بهترین بازبکن هفته شد. :))
    بهترین بازیکن ژانویه که نمیشه چون اخرشیم .
    اما بهترین بازیکن فوریه میشه.
    اگه ال استارم mvp شه که عالی میشه اما یکم سخته.

  3. milad گفت:

    لبران جیمز تا الان ۴۸ بار بهترین بازیکن هفته شرق شده که توی تاریخ NBA یه رکورد محسوب میشه

  4. MoNST3R گفت:

    راضیه آقا حقشونه,ترکوندن خدایی تو چندتا بازیه اخیر
    زنده باد لبران جیمز

  5. خدا وکیلی تامپسون اصن فکره رکورد رو نمیکرد که یروز تو ان بی ای بزنه چه برسه که الان رکورده تو یه کوارتر بزنه…
    چه چیزا شایدم ما یروز تو لیگمون یه رکورد زدیم حالا اون رکورد چیه الله علم!!

  6. جانم لبران
    فدایی داری داداش

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *