لبرون جیمز و بلیک گریفین عنوان بهترین بازیکنان هفته سوم NBA را کسب کردند

لبرون جیمز و بلیک گریفین عنوان بهترین بازیکنان هفته سوم NBA را کسب کردند

روز دوشنبه، لبرون جیمز از میامی هیت و بلیک گریفین از لس آنجلس کلیپرز، عنوان بهترین بازیکنان هفته NBA در دو کنفرانس شرق و غرب را کسب کردند.لبرون و گریفین برای بازی هایی که از ۱۱ تا ۱۷ نوامبر برای تیم هایشان انجام دادند، به کسب این عناوین نائل شدند.
لبرون جیمز در بازی های این هفته با کسب متوسط امتیاز ۳۴، بهترین متوسط امتیاز را در میان بازیکنان NBA به دست آورد و میامی هیت را برای کسب ۳ پیروزی در این هفته از رقابت ها رهبری کرد.این بازیکن در هر ۳ مسابقه، امتیاز آورترین بازیکن تیمش بود.علاوه بر آن با به ثمر رساندن ۷۰٫۲ درصد شوت هایش بهترین بازیکن هیت و پنجمین بازیکن لیگ از نظر درصد شوت ها بود.او همچنین ۶۲٫۵ درصد پرتاب های ۳ امتیازی و ۸۱ درصد پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد.نقطه عطف بازی های این هفته جیمز، کسب ۳۹ امتیاز (به ثمر رساندن ۱۴ شوت از ۱۸ شوت)، ۶ ریباند و ۴ پاس منجر به گل در پیروزی ۱۱۰ بر ۱۰۴ تیمش مقابل دالاس ماوریکس در ۱۵ نوامبر بود.
بلیک گریفین نیز به کلیپرز برای کسب ۳ برد در این هفته از رقابت ها کمک کرد.این بازیکن در بازی های این هفته متوسط ۲۵٫۷ امتیاز (رتبه ۳ کنفرانس غرب)، ۱۱٫۳ ریباند (رتبه ۹ کنفرانس)، ۴٫۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی کسب کرد.گریفین در هر سه بازی در دو فاکتور امتیاز و ریباند، دو رقمی شد.او در روز ۱۳ نوامبر ۲۲ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد تا تیمش با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۳ تیم قدرتمند اکلاهما سیتی تاندر را مغلوب کند.
بازیکنان زیر دیگر نامزدهای کسب عنوان بهترین بازیکن هفته ان بی ای در دو کنفرانس شرق و غرب بودند:
جف تیگ از آتلانتا، لوئل دنگ از شیکاگو، تای لاوسن از دنور، کلی تامپسون از گلدن استیت،جرمی لین از هیوستون، کوین لاو از مینسوتا، کوین دورانت و راسل وستبروک از اکلاهما، ارون آفلالو از اورلاندو و لامارکوس آلدریج از پورتلند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. علی گفت:

    بچه یه چیز با حال .هرکس ۳تیمی رو که در NBAدوست داره رو بنویسه و همچنین ۵بازیکنی که دوستش داره:۱-لیکرز۲-هیت۳-راکتس.۱-استیو نش۲-وید۳–کوبی۴-هاردن۵-رز

  2. کوروش بختیاری گفت:

    سلام احمد جان خسته نباشی .

    منو که میشناسی ( holy23 ) در ایران ان بی ای

    تصمیم دارم اگه صلاح بدونی تمام اخباری رو که ترجمه میکنم تو سایت بسکتبال نویس بزارم یعنی به عنوان یک

    نویسنده در خدمت سایت باشم . البته اگه منو تایید کنی من فرم رو پر کردم .

    در ضمن اگه پذیرفتی شرایط ، نوع فونت مورد استفاده و این که چند تا مطلب بدم رو و از این جور نکات

    رو بفرست به ایمیل من . ( تو فرم نوشتم ) آقایی داداش …. مرسی

  3. کوروش بختیاری گفت:

    سلام احمد جان خیلی خیلی خیلی ببخشید . Gmail باز نمیشه

    اگه امکانش هست لطفا دوباره جواب رو به این ایمیل بفرست :

    nazgol2011@hotmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *