لبرون جیمز و راسل وستبروک؛ بهترین بازیکنان مارس ۲۰۱۵

لبرون جیمز از کلیولند کاوالیرز و راسل وستبروک از اکلاهما سیتی تاندر، به عنوان بهترین بازیکنان NBA در ماه مارس ۲۰۱۵ در کنفرانس های شرق و غرب برگزیده شدند.

لبرون جیمز

لبرون جیمز میانگین ۲۴٫۷ امتیاز (رتبه ۱ شرق)، ۷٫۳ پاس منجر به گل (رتبه ۴ شرق)، ۱٫۷۳ توپ ربایی (رتبه ۶ شرق) و ۶٫۳ ریباند، را در ماه مارس ثبت کرد و کلیولند را برای ثبت رکورد ۱۱ برد و ۴ باخت که بهترین رکورد در کنفرانس شرق بود رهبری کرد. این بازیکن در ۱۲ بازی از مجموع ۱۵ مسابقه، حداقل ۲۰ امتیاز به دست آورد که شامل دو بازی ۳۰ امتیازی نیز می شد. جیمز همچنین ۴۸٫۲ درصد از مجموع شوت ها و ۴۰٫۵ درصد از شوت های سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. او در پیروزی ۱۲۰ بر ۱۱۲ مقابل تورنتو رپتورز در روز چهارم مارس، ۱۴ پاس منجر به گل به دست آورد تا بیشترین پاس منجر به گل دوران حرفه ای خود را تکرار کند. فروارد کلیولند در بازی روز ۲۲ مارس برابر میلواکی باکز که با برتری ۱۰۸ بر ۹۰ کلیولند خاتمه یافت، با ثبت ۵ توپ ربایی، بیشترین توپ ربایی خود در رقابت های این فصل را ثبت کرد. ۲۸ امتیاز، ۱۰ ریباند و ۶ پاس منجر به گل، دیگری آماری بود که جیمز در آن مسابقه به دست آورد. (دانلود هایلایت های جیمز در مارس ۲۰۱۵)

راسل وستبروک

راسل وستبروک در این ماه از مسابقات میانگین ۳۰٫۹ امتیاز (رتبه ۱ لیگ)، ۱۰٫۲ پاس منجر به گل (رتبه ۲ لیگ)، ۲٫۵ توپ ربایی (رتبه ۲ لیگ) و ۸٫۵ ریباند (رتبه ۱۲ غرب) را ثبت کرد و تیمش را برای ثبن رکورد ۱۰ برد و ۵ باخت یاری کرد. این بازیکن برای دومین ماه متوالی میانگین حداقل ۳۰ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل را به ثبت رساند. در طول ۴۰ سال گذشته، بازیکنان تنها سه بار توانسته اند در یک ماه میانگین حداقل ۳۰ امتیاز و ۱۰ پاس منجر به گل را ثبت کنند که دو بار توسط وستبروک و یک بار نیز توسط لبرون جیمز در فوریه ۲۰۱۰ ثبت شده است. وستبروک در رقابت های این ماه ۴ تریپل دابل ثبت کرد. نقطه عطف این بازیکن در این ماه از رقابت ها، کسب ۴۹ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل، در پیروزی ۱۲۳ بر ۱۱۸ مقابل فیلادلفیا سونی سیکسرز در روز ۴ مارس بود. (دانلود هایلایت های وستبروک در مارس ۲۰۱۵)

لبرون جیمز و راسل وستبروک، هر دو برای دومین ماه متوالی عنوان بهترین بازیکن کنفرانس های خود را کسب کرده اند.

بازیکنان زیر دیگر نامزد های کسب عنوان بهترین بازیکن ماه در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
پاول میلسپ از آتلانتا هاوکس، بروک لوپز از بروکلین نتز، استفن کری از گلدن استیت واریورز، جیمز هاردن از هیوستن راکتس، دی‌آندره جردن، کریس پاول و جی.جی. ردک از لس آنجلس کلیپرز، دوین وید از میامی هیت، انتونی دیویس از نیو اورلینز پلیکانز، لامارکوس آلدریج از پرتلند تریل بلیزرس، کوای لئونارد از سن آنتونیو اسپرز و دمار دروزن از تورنتو رپتورز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. parymo گفت:

    لبرون برا ام وى پى نمیجنگه همه سعیش برا قهرمانى کلیولنده.

  2. clipers گفت:

    ولی لبرون یک ماه به ام وی پی شدن نزدیک تر شد

  3. محمد ارباب گفت:

    امیدوارم ام وی پی بشه و باز تاریخ سازی کنه

  4. MLBJ گفت:

    امیدوارم لبرون mvp شه اما خیلی سخته.

  5. number1 گفت:

    کسی تو شرق نیست که با لبرون رقابت کنه ولی تو غرب هم وستبروک هم کوری و هم هاردن تو این ماه فوق العاده بودن رقابت بین این ۳تا هست برای mvp شدن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *