لیگ بسکتبال ان بی ای در بیست و هشتم نوامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال ان بی ای در بیست و هشتم نوامبر 2015

شکست واشنگتن و بروکلین در لحظات پایانی و پیروزی سن آنتونیو و گلدن استیت، از جمله نتایج لیگ بسکتبال ان بی ای در بیست و هشتم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

سه امتیازی بازر بیتر کری جوزف باعث شد یازدهمین پیروزی فصل تورنتو رپتورز ثبت شود. تورنتو امروز میهمان واشنگتن ویزاردز بود و با نتیجه‌ی ۸۴ بر ۸۲ حریف خود را مغلوب کرد. جوزف در ۰٫۳ ثانیه مانده به پایان این مسابقه شوت سه امتیازی خود را به سمت سبد رها کرد و با گل کردن شوت خود، سالن ورایزن سنتر را در سکوت فرو برد. کایل لوری در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای تورنتو به دست آورد. واشنگتن که ۴ مسابقه اخیر خود را با شکست پشت سر گذاشته است، در این مسابقه نِنِی هیلاریو، گری نیل و درو گودن را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

لبران جیمز با به ثمر رساندن شوت هوک خود از روی دست بروک لوپز در ۱٫۹ ثانیه مانده به پایان بازی، پیروزی کلیولند کولیرز در برابر بروکلین نتز را رقم زد. کلیولند امروز در کوئیکن لونز آرینا میزبان بروکلین بود که با نتیجه‌ی نزدیک ۹۰ بر ۸۸ حریف خود را مغلوب کرد. جیمز در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. کوین لاو نیز ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات ثبت کرد. برای نتز نیز بروک لوپز ۲۲ امتیاز، ۹ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات کسب کرد.

سن آنتونیو اسپرز برای به دست آوردن پنجمین پیروزی متوالی خود، آتلانتا هاوکس را در هم کوبید. اسپرز در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۸۸ هاوکس را شکست داد تا برای دهمین بار متوالی این تیم را مغلوب کند. کوای لئونارد در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. بازیکنان آتلانتا با کسب ۸۸ امتیاز در این دیدار، کمترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را تکرار کردند. تیاگو اسپلیتر از هاوکس که به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بود، در این بازی توسط تماشاگران تیم سابقش مورد تشویق قرار گرفت.

گلدن استیت واریورز با غلبه بر ساکرامنتو کینگز، هجدهمین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. گلدن استیت در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۲۰ بر ۱۰۱ حریف خود را شکست داد تا رکورد بهترین شروع تاریخ لیگ را باز هم ارتقا دهد. شش بازیکن گلدن استیت در این مسابقه امتیازات خود را دورقمی کردند. دریماند گرین با کسب ۱۳ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱۲ پاس منجر به گل، برای دومین بازی پی در پی تریپل دابل کرد. گرین اولین بازیکن واریورز پس از ویلت چمبرلین (سال ۱۹۶۴) است که در دو بازی متوالی تریپل دابل می کند. این بازیکن ۱ توپ ربایی و ۴ بلاک شات نیز به دست آورد. هریسون بارنز از گلدن استیت که در بازی قبلی تیمش، دچار پیچ خوردگی مچ پای چپ شده بود، در این مسابقه غایب بود.

نتایج و هایلایت های مسابقات لیگ بسکتبال ان بی ای در بیست و هشتم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۸۲ ۸۴ تورنتو رپتورز دانلود
کلیولند کولیرز ۹۰ ۸۸ بروکلین نتز دانلود
دالاس موریکس ۹۲ ۸۱ دنور ناگتز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۰۸ ۸۸ آتلانتا هاوکس دانلود
یوتا جاز ۱۰۱ ۸۷ نیو اورلینز پیکانز دانلود
پرتلند تریل بلیزرس ۱۰۸ ۹۶ لس آنجلس لیکرز دانلود
گلدن استیت واریورز ۱۲۰ ۱۰۱ ساکرامنتو کینگز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۷ پاسخ

  1. دانیال گفت:

    یوتا امسال متحول شده

  2. mahdi گفت:

    اقا احمد لطفا سریعتر هایلایت ها رو بزار

  3. Kiiiiiiiing گفت:

    کری ۳۰ دقیقه بازی کرد و ۱۹ امتیاز گرفت ، برد تورنتو واقعا دلچسب بود ، لیکرز هم اصلا حال و روز خوبی نداره فردا هم که از شانسش با پیسرزی بازی داره که بدجور تو اوجه ، موتور لبرون خیلی به موقع و در ۴ دقیقه پایانی روشن شد در حالیکه کوز ۷ امتیاز عقب بود و در مجموع در ۴ دقیقه لبرون ۱۰ امتیاز حساس گرفت و حرکت آخرش اونم روی دست لوپز فوق العاده بود ، یادتون نره لوپز قدش ۲٫۱۳ هست !

  4. sina777 گفت:

    ایول لبرون مثله همیشه عالی

  5. جنگجو گفت:

    کری همش هفت تا شوت زد. کوارتر سوم هم پاسا رو دادن به برندن راش اون خوب شوت میزد. گلدن استیت ۷ تا بازی خارج از خونه پشت سر هم داره طبیعیه کری باید سبکتر بازی کنه و سفت نگیره.
    فردا پیسرز با لیکرز داره؟!!. روی هیبرت و جوردن هیل مقابل تیمای سابقشون هر دو هم انگیزه دارن چون بد از تیمای فبلیشون کنار گذاشته شدن. مثل اینکه جوردن هیل مصدومه این بنده خدا کمرش همیشه معضلیه.
    بازی های تیهای شرقی حساس و نزدیکه اغلب. من اواخر اون بازی(۱٫۳۰ دقیقه) رو دیدم اسمیث چه خطای بدی رو جو جانسون کرد ولی خب لبران براش جبران کرد.

  6. جنگجو گفت:

    عجب دفاعی، دفاع که نمیشه گفت دیوار چینه اسپرز. الان دقت کردید چند تا بازی رقیبا رو زیر ۹۰ امتیاز نگه داشته؟؟؟!!!!!

  7. Kiiiiiiiing گفت:

    همون خطای مزخرف اسمیت باعث شد بازی مساوی بشه خودشم عین سگ پشیمون بود ، واریورز سه شنبه مهمان یوتا هست که فکر کنم بازی جالبی بشه ، یوتا هم مثل بوستون توی خونه فقط قویه ، اسپرز هم میره شیکاگو که اونم واقعا دیدنیه ، کلیولند هم دو روز استراحت

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *