لیگ بسکتبال چین در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۶

لیگ بسکتبال چین در 22 ژانویه 2016

مرحله‌ی سی و سوم لیگ بسکتبال چین در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۶ برگزار شد.

بیستمین شکست فصل بیکنگ فلای دراگن در خانه رقم خورد. بیکنگ امروز میزبان جیانگسو نانگنگ بود که با نتیجه‌ی ۱۱۶ بر ۱۲۰ مغلوب حریف خود شد. مهدی کامرانی در این مسابقه ۶ شوت از ۱۹ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۱۷ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ توپ ربایی و ۵ پاس منجر به گل به اتمام رساند.

ژیجیانگ چوژو میزبان تیانجین بود که در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۳۸ بر ۱۳۳ رقیب خود را از پیش رو برداشت. صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه ۱۹ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۲ بلاک شات و ۳ پاس منجر به گل برای ژیجیانگ به دست آورد. ویلی ورن، هم تیمی صمد، کار خود را با ۶۹ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل به اتمام رساند. این بازیکن ۸ شوت از ۱۴ اقدام سه امتیازی خود در این بازی را وارد سبد کرد.

سیچوان بلو والز میزبان شاتدونگ بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۹ بر ۱۲۵ به حریف خود واگذار کرد. حامد حدادی در این دیدار دومین جلسه از محرومیت سه جلسه ای خود را سپری کرد.

مرحله‌ی بعدی لیگ بسکتبال چین در ۲۴ ژانویه برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *