لیگ بسکتبال چین در ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵

لیگ بسکتبال چین در 25 نوامبر 2015

مرحله نهم لیگ بسکتبال چین در ۲۵ نوامبر ۲۰۱۵ برگزار شد. مسابقات امروز با یک پیروزی و دو شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از مسابقات امروز بیکنگ فلای دراگن میهمان ژیجیانگ گوانگشا بود که با نتیجه‌ی ۸۶ بر ۱۱۱ مغلوب حریف شد. مهدی کامرانی در این دیدار ۲۳ امتیاز، ۶ ریباند، ۲ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل برای بیکنگ به دست آورد اما نتوانست مانع از پنجمین شکست فصل تیمش شود.

هشتمین پیروزی فصل سیچوان بلو والز در خانه رقم خورد. سیچوان امروز میزبان فوجیان بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۲۸ بر ۱۰۱ حریف خود را شکست دهد. حامد حدادی در این بازی ۱۶ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۱ بلاک شات، ۲ توپ ربایی و ۷ پاس منجر به گل برای سیچوان به دست آورد. حامد ۶ شوت از ۱۰ اقدام خود در این بازی را وارد سبد کرد.

ژیجیانگ چوژو میزبان گوانگدونگ بود که بازی را با نتیجه‌ی ۹۷ بر ۱۱۲ به حریف خود واگذار کرد. صمد نیکخواه بهرامی در این مسابقه برای ژیجیانگ به میدان نرفت.

مرحله دهم لیگ بسکتبال چین روز ۲۷ نوامبر برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *