لیگ بسکتبال چین در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۶

لیگ بسکتبال چین در 27 ژانویه 2016

لیگ بسکتبال چین در ۲۷ ژانویه ۲۰۱۶ با دو پیروزی و یک شکست برای تیم های بازیکنان ایرانی همراه بود.

در یکی از مسابقات امروز بیکنگ فلای دراگن میهمان جیلین بود که با نتیجه‌ی ۱۱۰ بر ۱۱۸ مقابل حریف تن به شکست داد. مهدی کامرانی با کسب ۲۶ امتیاز، دومین بازیکن امتیازآور بیکنگ در این بازی بود. این بازیکن ۷ ریباند، ۱ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۱۱ پاس منجر به گل نیز به دست آورد.

ژیجیانگ چوژو میهمان شنزن بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۱۳ بر ۱۰۵، حریف خود را مغلوب کند. صمد نیکخواه بهرامی با کسب ۳۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۱ پاس منجر به گل، به ژیجیانگ کمک کرد بیستمین پیروزی فصل خود را ثبت کند.

در یکی از بازی های حساس امروز تیم های سیچوان بلو والز و گوانگدونگ به مصاف هم رفتند. سیچوان که در این بازی میزبان بود، با حساب ۱۰۱ بر ۹۳ رقیب خود را شکست داد. حامد حدادی که پس از گذراندن سه جلسه محرومیت به ترکیب سیچوان بازگشته بود، در این دیدار ۲۰ امتیاز، ۲۶ ریباند، ۱ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۳ پاس منجر به گل به دست آورد تا یک بازی با آمار ۲۰/۲۰ دیگر در این فصل از مسابقات ثبت کند. یی جیانلیان از تیم حریف نیز ۳۸ امتیاز، ۸ ریباند، ۲ بلاک شات، ۱ توپ ربایی و ۴ پاس منجر به گل کسب کرد.

مرحله‌ی بعدی لیگ بسکتبال چین روز ۲۹ ژانویه برگزار خواهد شد.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. Mahdi6 گفت:

    خدارو شکر حامد برگشت.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *