مایک بودنهولزر و استیو کر؛ بهترین مربیان ژانویه ۲۰۱۵ ان بی ای

مایک بودنهولزر، سرمربی آتلانتا هاوکس و استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریورز، بهترین مربیان ژانویه ۲۰۱۵ لیگ ان بی ای در کنفرانس های شرق و غرب لقب گرفتند.

مایک بودنهولزر

تیم آتلانتا هاوکس با هدایت مایک بودنهولزر، رکورد ۱۷ برد و ۰ باخت را در ماه ژانویه ۲۰۱۵ ثبت کرد که بهترین رکورد ثبت شده در یک ماه (از نظر تقویم) در تاریخ NBA است. با ثبت این رکورد، هاوکس برای دومین ماه متوالی، بهترین رکورد را در میان تیم های لیگ به جا گذاشت. تیم هاوکس در ماه ژانویه از نظر تفاضل امتیاز (+۱۱٫۹) و درصد شوت های موفق (۴۸٫۱ درصد) در رده دوم لیگ قرار گرفت. میانگین امتیاز حریفان این تیم، ۹۳٫۷ امتیاز بود که آنها را در رتبه پنجم لیگ از این نظر قرار داد. تیم هاوکس تنها در ۴ مسابقه به حریفان خود اجازه داد به مرز ۱۰۰ امتیاز برسند. آتلانتا در پایان ماه ژانویه به رکورد ۱۹ برد متوالی رسید که بهترین رکورد پیروزی های پی در پی در تاریخ این باشگاه است. آنها همچنین با ۴۰ برد و ۸ باخت، بهترین رکورد را در میان تیم های لیگ در اختیار داشتند که از سال ۱۹۶۸ که به شهر آتلانتا نقل مکان کردند، بی سابقه بوده است.

استیو کر

استیو کر تیم گلدن استیت واریورز را برای ثبت ۱۲ برد و ۳ باخت که بهترین رکورد در میان تیم های کنفرانس غرب در ماه ژانویه بود رهبری کرد. این تیم با میانگین ۱۱۶٫۲ امتیاز، درصد شوت ۴۸٫۵ و تفاضل امتیاز +۱۴، بهترین تیم لیگ در هر سه فاکتور بود. واریورز در مسابقات این ماه رکورد ۱۰ برد و ۱ باخت را در سالن اواکل آرنا به ثبت رساند و رکورد بازی های خانگی خود را به ۲۲ برد و ۲ باخت رساند که بهترین رکورد بازی های خانگی لیگ محسوب می شود. این تیم با ۳۷ برد و ۸ باخت صدر جدول کنفرانس غرب را به خود اختصاص داده و بهترین شروع تاریخ ۶۹ ساله خود را ثبت کرده است.

مربیان زیر دیگر کاندیداهای کسب عنوان بهترین مربیان ماه ژانویه در کنفرانس های شرق و غرب بودند:
استیو کلیفورد از شارلوت هورنتز، دیوید بلت از کلیولند کاوالیرز، استن ون گاندی از دیترویت پیستونز، کویم مک‌هیل از هیوستون راکتس، داک ریورز از لس آنجلس کلیپرز، دیو یرگر از ممفیس گریزلیز، جف هورناسک از فینیکس سانز و گِرِگ پاپویچ از سن آنتونیو اسپرز.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *