مایک دی آنتونی،سرمربی جدید لیکرز

مایک دی آنتونی-کوبی برایانت

تیم لس آنجلس لیکرز در یک حرکت غیر منتظره صبح روز دوشنبه اعلام کرد که با سرمربی سابق تیم های فینیکس سانز و نیویورک نیکز،مایک دی آنتونی برای جایگزینی مایک برون قرارداد امضا کرده است.
نماینده دی آنتونی اواخر یکشنبه شب به ESPN لس آنجلس گفت قرارداد این مربی با لیکرز ۴ ساله است.
تیم لیکرز اعلام کرد برای برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی در روز سه شنبه یا چهارشنبه برنامه ریزی می کنند.سخنگوی باشگاه لیکرز گفت جری باس (مالک باشگاه لیکرز)،جیم باس (معاون اجرایی باشگاه) و میچ کوپچاک (مدیر کل باشگاه) به اتفاق آرا اعلام کرده اند که در حال حاضر دی آنتونی بهترین مربی برای تیم است.
طبق گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز منابع تایید کرده اند پس از آنکه مذاکرات آخر هفته لیکرز برای بازگرداندن فیل جکسون به این تیم با شکست مواجه شد،مایک دی آنتونی به سرعت سرمربیگری این تیم را پذیرفت.
پیش بینی می شد که لیکرز پس از اخراج مایک برون تنها بعد از انجام ۵ بازی در فصل جدید،فیل جکسون را به عنوان سرمربی به تیم بازگرداند اما طبق گفته منابع،جکسون درخواست ۱۰ تا ۱۵ میلیون دلار در سال را کرده است که لیکرز توان پرداخت این مبلغ را نداشته است.جکسون همچنین خواستار این شده بود که بتواند جایگزینی برای خود تعیین کند تا در بازی های خارج از خانه به جای او همراه تیم باشد.
منابع اعلام کرده اند قرارداد مایک دی آنتونی در پایان بازی دیشب تیم های لیکرز و ساکرامنتو به سرعت در حال نهایی شدن بود.
مایک دی آنتونی که در اوایل ماه نوامبر بر روی زانوی خود عمل جراحی انجام داده است،هنوز برای انجام سفر آماده نیست.
استیو نش،گارد راس تیم لیکرز روز یکشنبه گفته بود اگر مربی قدیمی او در تیم فینیکس به این تیم بپیوندد،هیجان زده خواهد شد.او در این مورد گفته بود:”من فکر می کنم هر کسی می دونه که من چقدر مایک رو دوست دارم.اگه او مربی تیم بشه برای من فوق العاده خواهد بود و برای تیم هم خوب خواهد بود.”

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *