مدل موی طرفداران سن آنتونیو اسپورز به شکل چهره بازیکنان این تیم

مدل موی چهره تونی پارکر

شما به عنوان طرفدار یک تیم بسکتبال،برای نشان دادن میزان علاقه خود به تیم محبوبتان چه می کنید؟شاید جواب شما این باشد که مثلا تی شرت تیم محبوبتان را می خرید یا در سالن بسکتبال با جان و دل تیم تان را تشویق می کنید.اما طرفداران اسپورز دیشب و در سومین بازی فینال NBA کار جدیدتری برای حمایت از تیمشان انجام دادند؛تعدادی از طرفداران این تیم برای اعلام حمایت خود از تیم شان چهره بازیکنان سن آنتونیو را روی سر خود تراشیدند.مانو جینوبلی و تیم دانکن دو بازیکنی بودند که چهره آنها دیشب روی سر هواداران اسپورز دیده شد.
آرایشگاه Rob The Original’s یکی از آرایشگاه های شهر سن آنتونیو است که طرفداران این تیم می توانند برای داشتن مدل مویی به شکل چهره یکی از بازیکنان تیمشان به آن مراجعه کنند. Rob Ferrel که مالک این آرایشگاه است می گوید این اقدام طرفدارن این تیم تنها بازتابی از مردم علاقمند به این تیم است.او در این مورد می گوید:”مردم اینجا دیوونه اسپورزند.”
فرل به عنوان یک هنرمند بزرگ شد و هشت سال پیش هنگامی که کار خود را به عنوان یک آرایشگر شروع کرد،درخواست های مردم برای اصلاخ سرشان به طرح های مختلف شروع شد.بنابراین مهارت او در این کار افزایش یافت و سرانجام به جایی رسید که می تواند طرح هایی با جزئیات بالا را روی سر مشتریان خود اجرا کند.

مدل موی چهره تیم دانکن

فرل می گوید برای اینکه مشتری بتواند مدل موی اصلاح شده خود را ببیند از یک گوشی موبایل یا آیپد استفاده می کند.فرل اضافه می کند که گاهی اوقات برای کامل کردن تصویر از مقداری رنگ نیز استفاده می کند.اما شاید یکی از جالب ترین قسمت های این اصلاح،هزینه آن باشد.شما برای داشتن چنین مدل مویی باید چیزی حدود ۱۰۰ دلار هزینه کنید.زمان لازم برای این اصلاح نیز ۹۰ دقیقه تا ۲ ساعت است.
چهره تونی پارکر محبوب ترین چهره مشتریان این آرایشگاه است.غیر معمول ترین درخواست این آرایشگاه نیز از طرف مشتری ای بوده است که درخواست کرده مدل موی او به شکل چهره لبران جیمز باشد.
در پایان بد نیست نگاهی هم به ویدئوی چگونگی انجام یکی از این مدل موها به نام “مدل موی MVP تونی پارکر” روی سر یک مشتری این آرایشگاه بیندازیم.(دانلود)

منبع

 

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *