مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳ کلید خورد

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در فصل 92-93 کلید خورد

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳، امروز با انجام دو مسابقه در تهران و ماهشهر آغاز شد.
در یکی از بازی های امروز تیم بسکتبال مهرام در سالن آزادی میزبان دانشگاه آزاد بود و موفق شد با نتیجه ۸۵ بر ۶۷ حریف خود را مغلوب کند. اوشین ساهاکیان از مهرام در این دیدار ۱۷ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به ثبت رساند. ابراهیم تامس از دانشگاه آزاد نیز۱۳ امتیاز، ۹ ریباند و ۲ پاس منجر به گل برای تیمش کسب کرد و با تاثیرگذاری +۱۴، موثرترین بازیکن تیمش بود.
در دیگر مسابقه این مرحله که به میزبانی پتروشیمی بندر امام و در ماهشهر برگزار شد، تیم میزبان موفق شد با نتیجه ۸۰ بر ۷۲، ذوب آهن اصفهان را مغلوب کند. ارسلان کاظمی از پتروشیمی در این دیدار غایب بود.
تیم های مهرام و دانشگاه آزاد فردا (۱ اردیبهشت) ساعت ۱۵:۳۰ برای دومین بار در سالن آزادی به مصاف هم می روند. مسابقه دوم پتروشیمی و ذوب آهن نیز فردا به میزبانی پترو برگزار خواهد شد؛ با این تفاوت که این بازی ساعت ۱۶ برگزار می شود. مسابقات مرحله نیمه نهایی به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *