مرحله پلی آف بسکتبال NBA در فصل ۲۰۱۳-۱۴ آغاز شد

مرحله پلی آف بسکتبال NBA در فصل 2013-14 آغاز شد

مرحله پلی آف بسکتبال NBA در فصل ۲۰۱۳-۱۴ پس از وقفه ای دو روزه پس از پایان فصل عادی، آغاز شد. در مسابقات امروز تیم های نتز، واریورز، هاوکس و تاندر حریفان خود را شکست دادند.
در اولین مسابقه امروز بروکلین نتز با بازی خوب پاول پیرس در کوارتر چهارم، میزبان خود تورنتو رپتورز را از پیش رو برداشت. پیرس ۹ امتیاز از مجموع ۱۵ امتیاز خود در این مسابقه را در کوارتر چهارم به دست آورد و به تیمش برای پیروزی ۹۴ بر ۸۷، کمک کرد. جو جانسون از نتز با کسب ۲۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص این مسابقه بود. کمیسیونر NBA، آدام سیلور از اشخاصی بود که در ایر کانادا سنتر حضور داشت و این بازی را از نزدیک تماشا می کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
لس آنجلس کلیپرز در استیپلز سنتر پذیرای گلدن استیت واریورز بود که در پایان با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۰۹ مغلوب میهمان خود شد. کلی تامپسون از واریورز در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به ثبت رساند. این بازیکن در این دیدار ۴ شوت از ۷ اقدام سه امتیازی خود را به امتیاز تبدیل کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)
تیم آتلانتا هاوکس پیروزی خارج از خانه ارزشمندی مقابل ایندیانا پیسرز به دست آورد. هاوکس در این دیدار با نتیجه ۱۰۱ بر ۹۳، تیم اول کنفرانس شرق در فصل عادی را شکست داد. جف تیگ از آتلانتا با کسب ۲۸ امتیاز، ۳ ریباند و ۵ پاس منجر به گل، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. در ۵ پلی آف ادوار گذشته بین این دو تیم، تیمی که توانسته بازی اول را به سود خود به اتمام برساند، در آن سری پیروز شده است. (دانلود هایلایت های مسابقه)
تنها تیم میزبان که موفق به شکست دادن حریف خود شد، اکلاهما سیتی تاندر بود. این تیم امروز در حضور ۱۸۲۰۳ تماشاچی چزاپیک انرژی آرنا، با نتیجه ۱۰۰ بر ۸۶، ممفیس گریزلیز را شکست داد. کوین دورنت از اکلاهما در حضور ۴۳ دقیقه ای خود در زمین، ۳۳ امتیاز، ۸ ریباند و ۷ پاس منجر به گل به دست آورد و تیمش را برای کسب اولین برد در راند اول پلی آف رهبری کرد. زک رندولف از ممفیس نیز ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۳ پاس منجر به گل به ثبت رساند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۰ پاسخ

  1. mojtaba گفت:

    مراسم انتخاب MVP کی هستش؟میشه این مراسم رو واسه دانلود بزارین؟

  2. nima گفت:

    سلام مسابقات راند اول پلی آف بین ۲تیم چند بار برگزار میشه؟مثلا کلیپرز چند بار دیگه با واریورز بازی میکنه؟

  3. nima گفت:

    مرسی.

  4. علی گفت:

    آدمین جان خسته نباشی ………………… دست درد نکنه

  5. آدرخش گفت:

    به نظرم داوری بازی کلیپرز-واریرز عادی نبود، نفس بازی رو گرفت.
    گزارشگرا هم خنده شون گرفته بود.
    نه اینکه داوری به نفع یا ضرر تیمی باشه، ولی خطا ها خیلی وقتا بی جا گرفته شد، و خیلی اوقات گرفته نشد و این بد تر که خیلی اوقات بر عکس گرفته شد.
    خلاصه که شلوغ بازاری درست کردن.

  6. Aria گفت:

    mage adam silver tamashachi bazi indiana nabod.chera neveshtin adam silver dar air canada center hozor dasht

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *