مسابقات ان‌بی‌ای در ۵ دسامبر ۲۰۱۶؛ روز درخشش کلی تامپسن

مسابقات ان‌بی‌ای در 5 دسامبر 2016؛ روز درخشش کلی تامپسن

برد کلیولند، اکلاهما سیتی، پرتلند، هیوستن و پیروزی گلدن استیت با درخشش کلی تامپسن، از جمله نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۵ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل تورنتو رپتورز، به سه شکست متوالی خود خاتمه داد. کلیولند امروز میهمان تورنتو بود که این بازی را با برتری ۱۱۶ بر ۱۱۲ به اتمام رساند. لببران جیمز در این دیدار ۳۴ امتیاز، ۸ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. برای رپتورز نیز دمار دروزن ۳۱ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد. جی.آر. اسمیت از کلیولند در کوارتر نخست این دیدار از ناحیه زانوی چپ آسیب دید و پس از ترک زمین، دیگر به میدان بازنگشت.

ششمین تریپل دابل متوالی راسل وستبروک به اکلاهما سیتی تاندر کمک کرد آتلانتا هاوکس را از پیش رو بردارد. تاندر در این بازی خارج از خانه با حساب ۱۰۲ بر ۹۹، حریف خود را شکست داد. وستبروک در این دیدار ۳۲ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات ثبت کرد. پاول میلسپ از آتلانتا که سه بازی گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در این مسابقه به ترکیب بازگشت و ۲۴ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی کسب کرد.

شیکاگو بولز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود که بازی را با نتیجه ۱۱۰ بر ۱۱۲ به حریف خود واگذار کرد. دیمین لیلارد از پرتلند در این دیدار ۳۰ امتیاز، ۴ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. دوین وید از شیکاگو نیز ۳۴ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد. راژان راندو که از طرف باشگاه شیکاگو یک بازی محروم شده بود، در این مسابقه حضور نداشت. شیکاگو علت دقیق محرومیت راندو را بیان نکرده و تنها به ذکر این نکته که رفتار راندو به ضرر تیم بوده، بسنده کرده است.

چهاردهمین پیروزی فصل هیوستن راکتس با غلبه بر بوستون سلتیکس ثبت شد. هیوستن امروز در تویوتا سنتر پذیرای بوستون بود که این بازی را با برتری ۱۰۷ بر ۱۰۶ به اتمام رساند. جیمز هاردن ۱۸ امتیاز از مجموع ۳۷ امتیاز خود در این بازی را از پرتاب های پنالتی به دست آورد؛ او ۱۰۰ درصد پرتاب های پنالتی خود را وارد سبد کرد. او ۸ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی نیز به دست آورد. ال هورفورد از بوستون در ثانیه پایانی این بازی فرصت داشت تا با شوت خود، نتیجه را به نفع تیمش تغییر دهد اما شوت نه چندان سخت خود را از دست داد.

گلن استیت واریرز در شبی که کلی تامپسن بیشترین امتیاز دوران حرفه ای خود را به دست آورد، ایندیانا پیسرز را در هم کوبید. گلدن استیت در این دیدار خانگی با نتیجه ۱۴۲ بر ۱۰۶ ایندیانا را شکست داد. تامپسن که تنها تا پایان کوارتر سوم در زمین بود و در کوارتر پایانی استراحت کرد، در ۲۹ دقیقه، ۶۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۱ پاس منجر به گل به دست آورد. او ۲۱ شوت از ۳۳ اقدام (۸ شوت از ۱۴ اقدام سه امتیازی) خود را وارد سبد کرد. ویلت چمبرلین در مسابقه ۱۰۰ امتیازی خود که ۴۸ دقیقه در زمین بود، در هر دقیقه ۲٫۰۸ امتیاز به دست آورد و تامپسن با کسب ۶۰ امتیاز در ۲۹ دقیقه، در هر دقیقه ۲٫۰۷ امتیاز ثبت کرده است.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در ۵ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۹۸ ۱۰۶ دنور ناگتز دانلود
تورنتو رپتورز ۱۱۲ ۱۱۶ کلیولند کولیرز دانلود
بروکلین نتز ۱۱۳ ۱۱۸ واشنگتن ویزاردز دانلود
آتلانتا هاوکس ۹۹ ۱۰۲ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
شیکاگو بولز ۱۱۰ ۱۱۲ پرتلند تریل بلیزرس دانلود
میلواکی باکز ۹۶ ۹۷ سن آنتونیو اسپرز دانلود
نیو اورلینز پیکانز ۱۰۸ ۱۱۰ ممفیس گریزلیز دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۷ ۱۰۶ بوستون سلتیکس دانلود
دالاس موریکس ۱۰۱ ۱۰۹ شارلوت هورنتز دانلود
لس آنجلس لیکرز ۱۰۱ ۱۰۷ یوتا جاز دانلود
گلدن استیت واریرز ۱۴۲ ۱۰۶ ایندیانا پیسرز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.