مسابقات بسکتبال المپیک ریو آغاز شد

مسابقات بسکتبال المپیک ریو آغاز شد

مسابقات بسکتبال المپیک ریو ۲۰۱۶ در بخش مردان، با یک نتیجه غیرمنتظره آغاز شد.

امروز در اولین بازی المپیک ۲۰۱۶، تیم های بسکتبال استرالیا و فرانسه به مصاف هم رفتند. استرالیا در این دیدار با نتیجه ۸۷ بر ۶۶ فرانسه را شکست داد تا رقابت های المپیک با یک نتیجه دور از انتظار آغاز شود.
اندرو بوگت از استرالیا در این دیدار ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد و با تاثیرگذاری ۲۶+، موثرترین بازیکن تیمش بود.
برای تیم فرانسه که در این مسابقات چند بازیکن کلیدی خود از جمله اون فورنیه و جواکیم نواح را در اختیار ندارد، تونی پارکر ۱۸ امتیاز، ۲ ریباند و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد.

در دومین مسابقه ششم آگست، تیم های بسکتبال امریکا و چین در سالن کاریوکا رودرروی هم قرار گرفتند. امریکا در این دیدار با نتیجه ۱۱۶ بر ۶۲ حریف خود را مغلوب کرد.
کوین دورنت در این دیدار ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای امریکا کسب کرد و به تیمش کمک کرد همچون دو بازی تدارکاتی پیش از المپیک، چین را با اختلاف قابل توجه شکست دهد.

در یکی دیگر از مسابقات گروه A، تیم های صربستان و ونزوئلا برابر هم قرار گرفتند. صربستان در این مسابقه با نتیجه ۸۶ بر ۶۲ حریف خود را شکست داد.
میروسلاو رادولیسا از صربستان با ۱۸ امتیاز، ۴ ریباند و ۳ پاس منجر به گل، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود. بوگدان بوگدانویچ نیز ۱۹ امتیاز، ۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات برای صربستان کسب کرد.

مسابقات بسکتبال المپیک ۲۰۱۶ روز ۷ آگست با ۳ مسابقه دیگر پیگیری می شود (برنامه بازی ها).

برای دانلود مسابقات بسکتبال المپیک ۲۰۱۶ به این تاپیک انجمن مراجعه کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.