نتایج مسابقات بسکتبال کاپ آسیا در ۱۳ جولای ۲۰۱۴

نتایج مسابقات بسکتبال کاپ آسیا در 13 جولای 2014

مسابقات بسکتبال کاپ آسیا در ۱۳ جولای ۲۰۱۴ پیگیری شد و تیم بسکتبال ایران توانست اندونزی را شکست دهد.
تیم بسکتبال ایران امروز در سومین بازی خود از رقابت های کاپ اسیا به مصاف تیم اندونزی رفت که در پایان با نتیجه ۷۷ بر ۴۷ حریف خود را مغلوب کرد.
مهمت بچیرویچ، سرمربی تیم بسکتبال کشورمان در این دیدار به حامد حدادی و اوشین ساهاکیان استراحت داد و از آنها در ترکیب استفاده نکرد. بازیکنان کشورمان در کوارتر دوم این مسابقه،همچون کوارتر چهارم بازی قبلی با چین عملکرد خوبی نداشتند و در حمله بی برنامه عمل می کردند که منجر به کسب نتیجه‌ی ۲۰ بر ۹ به نفع اندونزی در این کوارتر شد. اما در دو کوارتر بعدی بهتر عمل کرده و با نظم بیشتری بازی می کردند.
اصغر کاردوست با کسب ۱۸ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن ایران در این دیدار بود. این بازیکن در این مسابقه ۹ ریباند و ۱ بلاک شات نیز کسب کرد. ارسلان کاظمی نیز ۱۲ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی به دست آورد و با تاثیر گذاری +۲۳، موثر ترین بازیکن ایران بود. برای مشاهده آمار کامل این بازی به اینجا مراجعه کنید.
اما نکته‌ی جالب اینکه ارسلان در این دیدار سرانجام یک شوت راه دور موفق انجام داد؛ حرکتی که به ندرت از این بازیکن دیده شده است. کاظمی در این دیدار تنها اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کرد. (دانلود هایلایت های مسابقهلینک کمکی)
در اولین مسابقه امروز اردن با نتیجه ۷۰ بر ۵۳ سنگاپور را شکست داد. هند نیز با نتیجه ۶۵ بر ۵۸ چین را مغلوب کرد و موجب تعجب همگان شد.
تیم بسکتبال کشورمان فردا استراحت خواهد کرد و روز سه شنبه در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی به مصاف هند می رود. برای دیدن برنامه بازی های بسکتبال کاپ آسیا اینجا کلیک کنید.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. mlbj گفت:

    تیم دوممون ضعیفه چین همین تیمو با اختلاف ۷۰ تا برد

  2. آذرخش گفت:

    اینکه چین از هند باخته خیلی عجیبه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *