نتایج مسابقات دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳

نتایج مسابقات دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در فصل 92-93

مسابقات دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال در فصل ۹۲-۹۳ برگزار شد. در بازی های امروز تیم های مهرام و پتروشیمی حریفان خود را شکست دادند.
در اولین مسابقه امروز مهرام تهران در سالن آزادی میزبان دانشگاه آزاد بود و موفق شد با نتیجه ۷۸ بر ۷۵، حریف خود را مغلوب کند. حامد حدادی با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۴ بلاک شات، ستاره تیمش در این بازی بود. تلاش های ابراهیم تامس برای جلوگیری از شکست دانشگاه آزاد بی فایده بود. این بازیکن پست ۵، در این مسابقه ۲۵ امتیاز به دست آورد که ۱۵ امتیاز آن از پرتاب های سه امتیازی به دست آمد. سنتر سنگالی دانشگاه آزاد در این دیدار ۱۰ بار اقدام به شوت سه امتیازی کرد که در نیمی از آنها موفق بود. تیم مهرام با کسب این برد، در مجموع ۲ بر ۰ از حریف خود پیش افتاد.
در دیگر مسابقه امروز، پتروشیمی بندر امام میزبان ذوب آهن بود. شاگردان مهران حاتمی در پتروشیمی این بازی را با نتیجه ۷۹ بر ۷۴ به سود خود خاتمه دادند تا در دومین بازی مرحله نیمه نهایی، دومین پیروزی را کسب کنند.
مسابقات سوم مرحله نیمه نهایی ساعت ۱۶ روز پنج شنبه، چهارم اردیبهشت، به میزبانی دانشگاه آزاد و ذوب آهن برگزار خواهد شد.

منبع عکس: خبرگزاری ایسنا

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *