مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در سال ۲۰۱۴ پایان یافت

مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در سال 2014 پایان یافت

با انجام ۹ بازی در روز ۲۴ اکتبر، مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در سال ۲۰۱۴ پایان یافت. شکست نیکس و شیکاگو و پیروزی هیت و هیوستون، از جمله نتایج بازی های امروز بود.

در یکی از مسابقات امروز تورنتو رپتورز در مونترال به مصاف نیویورک نیکس رفت و موفق شد با نتیجه‌ی ۸۳ بر ۸۰، حریف خود را شکست دهد. کایل لوری از رپتورز در این دیدار ۱۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد و رپتورز بازی های پیش فصل را با ۷ برد و ۱ باخت به اتمام رساند. امتیاز آورترین بازیکن نیکس نیز کارملو انتونی با ۲۴ امتیاز بود.

شیکاگو بولز با نتیجه‌ی نزدیک ۱۱۲ بر ۱۱۳ مغلوب مینسوتا تیمبرولوز شد. بازیکنان تیمبرولوز در این دیدار ۵۱٫۹ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. ریکی روبیو با کسب ۱۹ امتیاز، ۲ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، به تیمش برای کسب این پیروزی کمک کرد. درک رز از بولز نیز ۲۷ امتیاز، ۲ ریباند و ۵ پاس منجر به گل به ثبت رساند.

ممفیس گریزلیز در فدکس فروم میزبان میامی هیت بود که با نتیجه‌ی ۹۸ بر ۱۰۴، مغلوب میهمان خود شد. کریس باش از هیت با کسب ۲۱ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان تاثیر گذار این مسابقه بود.

هیوستون راکتس مسابقات پیش فصل را با ثبت یک پیروزی برابر قهرمان فصل گذشته به اتمام رساند. راکتس در این دیدار خانگی با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۸۷، حریف خود را از پیش رو برداشت. جیمز هاردن با ۲۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، ستاره تیمش در این دیدار بود. اسپرز در حالی مسابقات پیش فصل را خاتمه داد که همچنان بازیکنانی چون کوای لئونارد، پتی میلز و تیاگو اسپلیتر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

نتایج و هایلایت های مسابقات پیش فصل ان‌بی‌ای در ۲۴ اکتبر را در زیر مشاهده می کنید. فصل عادی لیگ NBA از روز ۲۸ اکتبر آغاز خواهد شد.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

اورلاندو مجیک ۹۲ – ۱۱۷ دالاس ماوریکس

دانلود

تورنتو رپتورز ۸۳ – ۸۰ نیویورک نیکس

دانلود

شیکاگو بولز ۱۱۲ – ۱۱۳ مینسوتا تیمبرولوز

دانلود

ممفیس گریزلیز ۹۸ – ۱۰۴ میامی هیت

دانلود

هیوستون راکتس ۹۶ – ۸۷ سن آنتونیو اسپرز

دانلود

یوتا جاز ۱۰۰ – ۱۰۵ فینیکس سانز

دانلود

لس آنجلس لیکرز ۹۲- ۹۳ ساکرامنتو کینگز

دانلود

گلدن استیت واریورز ۱۱۹ – ۱۱۲ دنور ناگتز

دانلود

لس آنجلس کلیپرز ۸۹ – ۹۹ پورتلند تریل بلیزرس

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۲ پاسخ

  1. خدا رو شکر که تموم شد سریع این لیگو شروع کنن که تا یه بلای سر خودم نیاوردم.
    آدمین جان اگه میشه کلیپای ده حرکت های برتر و میکس بازیکنا تو پیش فصلی که انجام شده رو بزاری خیلی خیلی ممنونت میشم.
    موفق باشی

  2. مجید گفت:

    من موندم چرا نیویورک باخت میده؟!!!

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *