مسابقات پیش فصل بسکتبال NBA در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۴

مسابقات پیش فصل بسکتبال NBA در 17 اکتبر 2014

مسابقات پیش فصل بسکتبال NBA در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۴ با انجام ۹ بازی پیگیری شد. پیروزی هورنتز، باکز و هیت و شکست کاوالیرز، از مهمترین نتایج امروز بود.

در یکی از مسابقات امروز واشنگتن ویزاردز در خانه به مصاف شارلوت هورنتز رفت و با نتیجه‌ی ۸۶ بر ۹۶ مغلوب حریف شد. ال جفرسون از هورنتز با کسب ۲۰ امتیاز، ۸ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، از بازیکنان شاخص تیمش در این مسابقه بود.

دالاس ماوریکس که در Quicken Loans Arena میهمان کلیولند کاوالیرز بود، اولین شکست پیش فصل را به لبران جیمز و هم تیمی هایش تحمیل کرد. ماوریکس در حالی در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۰۸ بر ۱۰۲ به برتری رسید، که کاوالیرز در کوارتر چهارم به لبران جیمز و کایری ایروینگ استراحت داد. کوین لاو نیز در این مسابقه برای کلیولند به میدان نرفت. جمیر نلسون و چندلر پارسونز از دالاس، هر کدام ۱۹ امتیاز در این دیدار کسب کردند. اسلم دانک لبران جیمز روی پاس الی اوپ ایروینگ، از صحنه های زیبای این بازی بود.

تیم های مینسوتا تیمبرولوز و میلواکی باکز در ایالت آیوا به مصاف هم رفتند؛ مسابقه ای که انتخاب های شماره ۱ و ۲ درفت ۲۰۱۴ مقابل هم قرار گرفتند. باکز در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۹۸، حریف را شکست داد. جباری پارکر از باکز با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات، از بازیکنان تاثیر گذار این بازی بود. اندرو ویگینز از تییمبرولوز در این دیدار ۱۰ امتیاز، ۶ ریباند و ۱ پاس منجر به گل کسب کرد.

میامی هیت پس از ۴ شکست متوالی، اولین پیروزی پیش فصل خود را مقابل گلدن استیت واریورز کسب کرد. هیت در این دیدار با نتیجه‌ی ۱۱۵ بر ۱۰۸ حریف را مغلوب کرد. کریس باش از هیت در این دیدار ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به ثبت رساند. بازیکنان هیت در این بازی ۱۲ شوت از ۱۹ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند.

نتایج و هایلایت های مسابقات پیش فصل بسکتبال NBA در ۱۷ اکتبر ۲۰۱۴ را در زیر مشاهده می کنید.

میزبان – میهمان

هایلایت ها

واشنگتن ویزاردز ۸۶ – ۹۶ شارلوت هورنتز

دانلود

اورلاندو مجیک ۹۹ – ۸۷ دیترویت پیستونز

دانلود

کلیولند کاوالیرز ۱۰۲ – ۱۰۸ دالاس ماوریکس

دانلود

ممفیس گریزلیز ۱۱۲ – ۷۲ فلامینگو برزیل

دانلود

مینسوتا تیمبرولوز ۹۸ – ۱۰۵ میلواکی باکز

——

اکلاهما سیتی تاندر ۹۰ – ۱۰۹ تورنتو رپتورز

دانلود

میامی هیت ۱۱۵ – ۱۰۸ گلدن استیت واریورز

دانلود

پورتلند تریل بلیزرس ۱۲۱ – ۷۴  مکابی تل آویو

دانلود

لس آنجلس کلیپرز ۱۰۱ – ۹۷ یوتا جاز

دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۱ پاسخ

  1. بهبهبهبهبه کلیولند باخت چقد خوب هر تیمی اول و آخرش باید ببازه حالا هر چقدم میخات قوی باشه .
    بعضیا مخصوصا MLBJ میاد میگه لاو رو بازی نداد ایروینگ و جیمز کوارتر چهرم بازی نداد و هزارتا دلیل مسخره میاره که دلیل باختمون اینا بود……..بسکتبال یه ورزش گروهیه نه تیمی پس اصل کار،کار تیمیه نه شخصی خیلی به جیمزو اینا دل نبندید کلیولندی ها!!!!!

    • mlbj گفت:

      حالا خوبه خر وقت بوستون ببازه بیام کری بخونم؟
      در ضمن تالبرون تو کلیولنده این تیم غمی نداره .

  2. Ali گفت:

    سلام و خسته نباشید به شما .میخواستم ببینم بازی هارو برای دانلود نمیزارین؟؟

  3. hiddensbk گفت:

    جناب بوستون سلتیکس…
    خدمتت عرض کنم که تیم ها بازیکنای قوی رو جذب میکنن که قوی بشن…
    تاثیر بازیکنای خوب روی بازی خیلی زیاده…
    تیم شما وقتی پیرس و گارنت رو از دست داد به قعر جدول رفت…
    پس یه علتی داره که یه بازیکن عالیه یه بازیکن خوبه یه بازیکن متوسط…
    هی نیا اینجا تز بده…

  4. amin گفت:

    درجواب آقای bostonبایدبگم که اگه یه ورزش تیمیه چراوقتی ری الن،پیرس،گارنت وتری ازبوستون رفتن اینقدرضعیف شد؟
    بسکتبال هم تیمیه هم به بازکینان حرفه ای نیازداره.
    بالاخره همه تیماکه نبایدببرن.

    • داداش امین بازم فک کن شاید یادت بیاد کسی دیگه نرفته باشه خو قربرنت برم کل بازیکنا رو اسم بردی دیگه کی موند??!!!
      پیرس و گارنت و آلن و تری روبات که نیستند تا آخر عمرشون بازی کنن عگهر کسی یه دوره ای داره همین لبرونتونم دورش تموم میشه ولی به پنج قهرمانی کوبی نمیرسه که نمیرسه حسرتش تو دلش میمونه در ضمن بوستون نیاز به زمان داره تا جا بیفته دو فصل دیگه همتونو یه لقمه چرب میکنه.
      ولی حال

  5. mlbj گفت:

    حالا خوبه هر وقت بوستون ببازه بیام کری بخونم؟
    در ضمن تالبرون تو کلیولنده این تیم غمی نداره .

  6. جناب MLBJ:
    تو اینکه لبرون جیمز بهترین و شاخ ترین بازیکن پست سه هس مطمنن شکی نیس و دورانتو مسخوره ولی با گفتن ایروینگ بهترین گارد راس کاملا مخالفم تو باید منصافه بگی منی که گفتم روندو بهترینه مال زمان قبل مصدومیتش بود چون آمار پاساش فوق العاده بود و چیدن بازیکنا تو زمینش منحصر بفرده و اگر این مصدومیت واسه پاش و دستش پیش نمیومد مطمنن الان نامبر وان بود ولی در حال حاضر کریس پاولو من بهترین گارد میدونم و تو پست پنجم کوین لاوتون بخاطر سه امتیازیاش بهترین میدونم و خیلی سه زن قهاریه…
    من از رو بازیای که دیدم میام نظرمو میدم و این اسمای که آوردم واسه بهترین مانند:جیمز و روندو و کریس پاول و لاو حقشون بوده و زحمتو کشیدن نوش جونشون.

  7. من خیلی از مدل بازی ایروینگ خوشم میاد مخصوصا اون کراس آورهای وحشتناکش خیلی دریبلای ریز و باحالی میزنه کنترل توپش عالیه و منم عشقم دریبل و لی آپ و کایریم استاد این کار دیگه همه عکس و کلیپاشو در آوردم واسه آموزش چون جایی که من هستم تیم و مربی نیس خیابونی هستم خیلی با این حرکات شبیه AND1 حال میکنم هر چی کلیپ ایروینگ و AND1 تو آپارات هستو دان کردم ولی با این توضیحات ایروینگو اصن یه گارد کامل و تاپ نمیدونم خیلی خوبه بازیش ولی بازم با گاردای دیگه فاصله زیادی داره.

  8. متاسفانه به معنی واقعی کلمه صمد نیکخواه به پتروشیمی پیوست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    همه از جای به جای بالاتر میرن تا به ان بی ای برن بعدش این صمدمون از لیگ مطرح چین به ایران بلیط برگشت میگیره آخه چرا???از یه تیم چینی و لیموژ فرانسه و پلیکانز پیشنهاد داشت اونارو پیچوند!!
    ولی فقط خوده صمد میدونه که چی شده که اینطور تصمیمی رو گرفته.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *