مصدومیت راسل وستبروک و دوری از بسکتبال برای مدت نامعلوم

راسل وستبروک-پاتریک بورلی

راسل وستبروک،گارد راس تیم اکلاهما سیتی تاندر برای ترمیم منیسک پاره شده زانو راست خود،عمل جراحی انجام خواهد داد و برای مدت نامعلوم نمی تواند بازی کند.
تیم تاندر روز جمعه این مساله را اعلام کرد و افزود این بازیکن در روزهای آینده عمل جراحی خواهد داشت.این تیم هیچ جدول زمانی برای بازگشت وستبروک تعیین نکرده است.
وستبروک در بازی دوم مرحله اول پلی آف مقابل هیوستون راکتز آسیب دید.لگن پاتریک بورلی،بازیکن سال اولی هیوستون در زمان تلاش برای توپ ربایی از وستبروک در کوارتر دوم این مسابقه،به زانوی وستبروک برخورد کرد و باعث مصدومیت او شد.
وستبروک در ۵ فصل گذشته هیچگاه یک بازی را در لیگ از دست نداده بود.این بازیکن با ۳۹۴ بازی متوالی در فصل عادی،رکورد دار تعداد بازی های متوالی فعلی لیگ است.علاوه بر آن این گارد که سابقه شرکت در All-Star را نیز دارد در همه ۴۵ بازی اکلاهما سیتی در مرحله پلی آف حاضر بود.
این مصدومیت در حالی به وقوع پیوست که بازی سوم اکلاهما و هیوستون،شنبه شب و به میزبانی راکتز برگزار می شود.
Westbrook در دو برد اول تیمش در این مرحله،به طور متوسط ۲۴ امتیاز و ۷ پاس منجر به گل کسب کرد.این بازیکن پس از مصدومیت در بازی چهارشنبه شب،در زمین ماند اما لنگ لنگان بازی را ادامه می داد.او در تمرین روز پنج شنبه تاندر شرکت نکرد اما اسکات بروکس (سرمربی تاندر) ادعا کرد که او روز جمعه خوب می شود.
مدیر کل تیم تاندر در بیانیه ای گفت:”اولین و مهمترین نگرانی ما سلامت بازیکنانمان است.تیم پزشکی تاندر و چند متخصص که ما با آنها مشورت کردیم موضوع مصدومیت وستبروک را تایید کردند.”
بدون شک مصدومیت این بازیکن چالش بزرگی برای اسکات بروکس خواهد بود.این مربی در بازی های آینده احتمالا از درک فیشر و رجی جکسون،به عنوان جایگزین های وستبروک استفاده خواهد کرد.گرچه حداقل روی کاغذ،هیچ کدام از این دو نفر نمی توانند جای خالی وستبروک را پر کنند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *