منابع: بروکلین نتز تدیوس یانگ را به ایندیانا پیسرز منتقل کرد

منابع: بروکلین نتز تدیوس یانگ را به ایندیانا پیسرز منتقل کرد

به گفته منابع به ورتیکال، تیم بروکلین نتز فروارد خود تدیوس یانگ را به ایندیانا پیسرز منتقل کرد و انتخاب شماره ۲۰ درفت امسال که متعلق به پیسرز بود را به دست آورد.
به گفته منابع، پیسرز یک انتخاب راند دوم حفاظت شده‌ی آینده‌ی خود را نیز به نتز خواهد فرستاد.
پیسرز با جذب یانگ یک بازیکن باتجربه‌ی شروع کننده‌ی دیگر در کنار بازیکن آل استار خود، پاول جرج قرار می دهد. پیسرز روز چهارشنبه با معامله ای، گارد راس آتلانتا هاوکس جف تیگ را به خدمت گرفت و گارد خود جرج هیل را در این معامله‌ی سه تیمه به یوتا فرستاد.
شان مارکز، مدیرکل نتز به جمع آوری بازیکنان جوان و انتخاب های درفت علاقه مند است و به گفته منابع، هنوز می تواند برای به دست آوردن یک انتخاب راند اول درفت امسال تلاش کند.
مارکز که تیمی فاقد انتخاب های راند اول درفت را تحویل گرفته است، تشخیص داده است برای به دست آوردن انتخاب های درفت، از بازیکنان موجود درترکیب خود استفاده کند.
یانگ ۲۸ ساله در فصل گذشته مینگین ۱۵٫۱ امتیاز و ۹ ریباند را برای نتز ثبت کرد. او یک فروارد دوکاره است که می تواند در هر دو پست فروارد بازی کند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.