منابع: توافق فرانک وگل با اورلاندو مجیک برای سرمربیگری این تیم

منابع: توافق فرانک وگل با اورلاندو مجیک برای سرمربیگری این تیم

منابع ESPN.com تایید کردند تیم اورلاندو مجیک روی بندهای کلی قراردادی که فرانک وگل را به سرمربی جدید این تیم تبدیل می کند، با این مربی به توافق رسیده است.
به گزارش TNT، قرارداد وگل ۴ ساله و مبلغ آن ۲۲ میلیون دلار است.
اورلاندو برای جایگزینی اسکات اسکایلز که هفته‌ی گذشته از سمت سرمربیگری این تیم استعفا داد، بسیار سریع عمل کرد.
مدیریت تیم اورلاندو جستجوی خود را سرعت بخشیدند چراکه تیم های ممفیس گریزلیز و هیوستن راکتس که به دنبال مربی هستند، به وگل علاقه‌مند بودند. تیم نیویورک نیکس نیز به جذب وگل علاقه داشت اما جف هورناسک را به عنوان سرمربی استخدام کرد.
وگل ۴۲ ساله مشخصاتی که مقامات اورلاندو برای جانشین اسکایلز کرده بودند را داراست: یک مربی که روی دفاع تاکید دارد و رابطه‌ی خوبی با بازیکنان دارد.
وگل در ۶ فصل حضور در پیسرز به عنوان سرمربی، رکورد ۲۵۰ برد و ۱۸۱ باخت را در فصل عادی و رکورد ۳۱ برد و ۳۰ باخت را در پلی آف با این تیم ثبت کرد.
پیسرز در فصل عادی امسال میانگین امتیاز ۱۰۲٫۲ را ثبت کرد که آنها را در رده‌ی هفدهم لیگ قرار داد. آنها در پلی آف متوسط ۹۳٫۷ را ثبت کردند و در بین ۱۶ تیم در رده‌ی دوازدهم قرار گرفتند.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.