منابع: جردن کلارکسن برای ماندن در لیکرز با این تیم توافق کرد

منابع: جردن کلارکسن برای ماندن در لیکرز با این تیم توافق کرد

به گفته منابع لیگ به ورتیکال، جردن کلارکسن، گارد آزاد محدود لیکرز، برای ماندن در لیکرز با قراردادی ۴ ساله به مبلغ ۵۰ میلیون دلار، با این تیم توافق کرد.
کلارکسن فصل گذشته که دومین سال حضورش در لیکرز بود، میانگین ۱۵٫۵ امتیاز، ۴ ریباند، ۲٫۴ پاس منجر به گل و ۱٫۱ توپ ربایی را در ۷۹ بازی به ثبت رساند.
کلارکسن ۲۴ ساله، یکی از منحصر به فردترین بازیکنان آزاد محدود در بازار بازیکنان آزاد بود. او در درفت ۲۰۱۴، به عنوان انتخاب شماره ۴۶ جذب شد و علی رغم دریافت حداقل دستمزد بازیکنان سال اولی، عملکرد خوبی داشت. او در سال ۲۰۱۵ در تیم اول سال اولی ها قرار گرفت.
به دلیل ماده گیلبرت آرنا که پیشنهادهای تیم های رقیب به بازیکنان آزاد محدود با سابقه ۱ یا ۲ سال حضور در لیگ را محدود می کند، لیکرز به راحتی توانست کلارکسن را حفظ کند.
کلارکسن در جریان فصل به ورتیکال گفته بود: “قطعا می خوام در لس آنجلس بمونم. اینجا خونه منه. من در مورد بازی کردن در جایی دیگه حتی فکر نمی کنم.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.