منابع: راسل وستبروک برای امضای قراردادی ۳ ساله با تاندر به توافق رسید

منابع: راسل وستبروک برای امضای قراردادی 3 ساله با تاندر به توافق رسید

به گفته منابع به ESPN، گارد آل استار، راسل وستبروک و تیم اکلاهما سیتی تاندر بر سر کلیات قرارداد ۳ ساله جدیدی به مبلغ ۸۵٫۷ میلیون دلار به توافق رسیدند.
به گفته منابع وستبروک ۲۷ ساله روز پنجشنبه در اکلاهما سیتی قرارداد را امضا خواهد کرد.
مذاکرات طرفین بر افزودن ۲ سال دیگر بر قرارداد فعلی وستبروک که پس از فصل ۲۰۱۶-۱۷ پایان می یابد، متمرکز شده بود. طبق قرارداد جدید، دستمزد وستبروک برای فصل پیش رو، رشد ۸٫۷ میلیون دلاری نسبت به قرارداد قبلی دارد و از ۱۷٫۸ میلیون دلار به مبلغ حداکثری ۲۶٫۵ میلیون دلار رسیده است. مبلغ قرارداد وستبروک برای دو سال بعد از آن نیز حداکثری خواهد بود.
سال آخر قرارداد این بازیکن تضمین شده نیست.
وستبروک که هر ۸ فصل حضورش در NBA را در اکلاهما سیتی گذرانده است، می تواند پیش از آغاز سال سوم قرارداد بازیکن آزاد شود و با توجه به قانون لیگ که طبق آن بازیکنان با سابقه ۱۰ سال حضور در لیگ می توانند حقوق بیشتری بگیرند، دستمزد بیشتری بگیرد.
پس از پیوستن کوین دورنت به گلدن استیت واریرز، عقد قرارداد بلندمدت با وستبروک به هدف اصلی تاندر تبدیل شد. این تیم پیشنهاد مقدماتی خود برای نگه داشتن بازیکن آزاد محدود، دیان ویترز را پس گرفت تا فضای مالی لازم برای ارائه قراردادی حداکثری به وستبروک ایجاد کند. ویترز ماه گذشته با میامی هیت قرارداد امضا کرد.
وستبروک در فصل ۲۰۱۵-۱۶، فصلی رویایی را پشت سر گذاشت و با ثبت ۱۸ تریپل دابل، رکورد بیشترین تریپل دابل ثبت شده در یک فصل در ۵۰ سال گذشته که در اختیار مجیک جانسن بود را تکرار کرد.
وستبروک که ۵ بار برای حضور در آل استار انتخاب شده و دو بار عنوان MVP این رویداد را کسب کرده است، در قصل قبل میانگین ۲۳٫۵ امتیاز، ۷٫۸ ریباند و ۱۰٫۴ پاس منجر به گل را به ثبت رساند و در رای گیری عنوان MVP، در جایگاه چهارم ایستاد.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.