منابع: NBA نیو اورلینز را به عنوان میزبان آل استارز ۲۰۱۷ انتخاب کرد

منابع: NBA نیو اورلینز را به عنوان میزبان آل استارز 2017 انتخاب کرد

به گفته یک منبع به آسوشیتد پرس، NBA نیو اورلینز را به عنوان میزبان آل استارز ۲۰۱۷ انتخاب کرد.
شهر نیو اورلینز جایگزین شهر شارلوت شد. ان بی ای ماه پیش تصمیم گرفت به دلیل محدود شدن قوانین حمایت از همجنسگرایان در ایالت کرولاینای شمالی، میزبانی این رویداد میانه فصل را از شهر شارلوت بگیرد.
برخلاف چندین ایالت جنوبی دیگر، ایالت لوئیزیانا تلاشی برای به تصویب رساندن قوانینی مشابه قوانین کرولاینای شمالی انجام نداده است؛ موضوعی که فرماندار این ایالت با مانور زیاد روی آن و لابی در NBA توانست برای سومین بار میزبانی آخر هفته آل استار را به نیو اورلینز بیاورد.
نیو اورلینز که در سال ۲۰۰۲ برای دومین بار صاحب تیمی در NBA شد، سال ۲۰۰۸، کمتر از سه سال پس از طوفان کاترینا، میزبانی آخر هفته آل استار را به دست آورد. Big Easy (لقب شهر نیو اورلینز) در سال ۲۰۱۴، زمانی که فروارد/سنتر این تیم، انتونی دیویس اولین حضور خود در ال استار را تجربه کرد نیز میزبان این رویداد بود. دیویس در صورتی که بتواند برای پنجمین فصل متوالی در ترکیب تیم کنفرانس غرب قرار گیرد، بار دیگر آل استار را در سالن خانگی تیمش تجربه خواهد کرد.
میزبانی مسابقه All-Star، کمک قابل توجهی به شهر نیو اورلینز خواهد کرد که تاریخی از میزبانی رویدادهای ورزشی مهم دارد اما دو پیشنهاد آخر این شهر برای میزبانی سوپر باول (فینال لیگ فوتبال امریکایی) و مرحله فاینال فور NCAA در یکی از سال های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ موفق نبوده است.

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.