نایکی از کفش کوبی ۱۱ رونمایی کرد

نایکی از کفش کوبی 11 رونمایی کرد

از بیش از یک دهه پیش که کوبی برایانت به شرکت نایکی پیوست، او و طراح مشهور این شرکت، اریک اوار، مسیر نوآورانه ای در طراحی و استفاده از مواد جدید در تولید کفش در پیش گرفتند. در کفش بسکتبال کوبی ۹ الایت از تکنولوژی Flyknit (رویه یک تکه بافته شده نخی) استفاده شد. کوبی ۹ اولین کفش بسکتبال بود که برای رویه آن از نخ های بافته شده استفاده شد. نایکی امروز قدم دیگری در تغییر در جنس الیفاف کفش های بسکتبال برداشت؛ این شرکت در ساخت رویه کفش کوبی ۱۱ از الیاف TPU (موادی از جنس ترموپلاستیک) استفاده کرده است که علاوه بر ارائه ساختار منسجم و ثبات بیشتر نسبت به تکنولوژی Flyknit سنتی، وزن کفش را نیز افزایش نداده است. علاوه بر آن قسمت کفی نیز بهبود پیدا کرده است که به ورزشکار اجازه می دهد تا حد ممکن به زمین نزدیک باشد. کفی کفش به طور کامل از فوم Lunarlon ساخته شده و استفاده از ساختار Zoom Air در پاشنه، موجب شده این کفش برای انواع حرکات بسکتبال مناسب باشد.
کفش kobe 11 دارای رنگ بندی های متفاوتی خواهد بود و لوگوی درج شده روی قسمت پشت پای راست این کفش در هر نسخه متفاوت خواهد بود.
تصاویر بیشتری از کفش بسکتبال kobe 11 نسخه Achilles را در زیر مشاهده کنید. (برای دیدن عکس در اندازه بزرگتر روی آنها کللیک کنید). این کفش از روز ۹ ژانویه ۲۰۱۶ به قیمت ۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

کفش کوبی 11

کفش بسکتبال کوبی 11

کفش kobe 11

کفش بسکتبال kobe 11

منبع

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۳ پاسخ

  1. black mamba گفت:

    از وقتی که کوبی گفته میخواد خداحافظی کنه هر وقت اسمش میاد تو سایت بغض میکنم.
    اصلا نمیتونم بسکتبال رو بدون کوبی تصور کنم

  2. مهدی گفت:

    احمد اقا این بار ۷ هست که میگم کایری۲ اومد به قران

    • reza گفت:

      سلام داداش گلم
      کایری دو ساخته شده عکساشم تو اینترنت هست ولی هنوز وارد بازار نشده
      حدس میزنم با اومدن کایری یا قبل پلی آفس وارد بازار شه

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *