نتایج پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و دوم آپریل ۲۰۱۴

بردلی بیل - جیمی باتلر

مرحله پلی آف ان‌بی‌ای در بیست و دوم آپریل ۲۰۱۴ با پیروزی ایندیانا و تورنتو و ثبت دومین شکست خانگی شیکاگو بولز پیگیری شد.
تیم بسکتبال ایندیانا پیسرز در دومین بازی خود مقابل آتلانتا هاوکس، با نتیجه ۱۰۱ بر ۸۵ رقیب خود را پشت سر گذاشت تا نتیجه سری بازی های دو تیم ۱ بر ۱ مساوی شود. بازیکنان آتلانتا در نیمه دوم این مسابقه تنها ۳۳ امتیاز به دست آوردند. پاول جرج از ایندیانا با کسب ۲۷ امتیاز، ۱۰ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، ستاره تیمش در این دیدار خانگی بود. ۵ شوت از ۸ شوت سه امتیازی موفق ایندیانا در این مسابقه توسط جرج به ثمر رسید. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
دمار دروزن از رپتورز ۱۷ امتیاز از مجموع ۳۰ امتیاز خود در مسابقه دیشب تیمش مقابل بروکلین نتز را در کوارتر چهارم به دست آورد و تیمش را برای ثبت پیروزی ۱۰۰ بر ۹۵ رهبری کرد. این بازیکن ۳ ریباند و ۲ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان رپتورز در این دیدار تنها ۲ شوت سه امتیازی وارد سبد حریف کردند. با کسب این نتیجه سری بازی های بین دو تیم ۱ بر ۱ مساوی شد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)
واشنگتن ویزاردز با کسب دومین پیروزی خارج از خانه برابر شیکاگو بولز، این شانس را دارد تا با قاطعیت راهی دور دوم پلی آف شود. شیکاگو بولز امروز در یونایتد سنتر میزبان واشنگتن ویزاردز بود که در وقت اضافه با نتیجه ۹۹ بر ۱۰۱ مغلوب حریف شد. ویزاردز در حالی در پایان وقت معمول، بازی را به تساوی کشاند که در لحظاتی از کوارتر چهارم ۱۰ امتیاز ار حریف عقب بود. بردلی بیل از ویزاردز در این دیدار ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. واشنگتن در صورت پیروزی در دو مسابقه بعدی که در آن ها از امتیاز میزبانی برخوردار است، راهی دور دوم پلی آف خواهد شد. (دانلود هایلایت ها با کیفیت معمولیدانلود با کیفیت HD)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۶ پاسخ

  1. Hossein گفت:

    متشکر.جدا خیلی خوب و به موقع خبر ها رو پوشش میدی و از همه مهم تر اینکه به پیشنهاد مخاطبین هم گوش و حتی الامکان عملی می کنی.در کل دمت گرم 😉

  2. reza گفت:

    با تشکر از سایت بسیار بسیار بسیار عالیتون.
    موفق باشید.

  3. آدرخش گفت:

    🙂

  4. Gorgan Basketball گفت:

    Admin Sarbazetam ♥

  5. نیما گفت:

    فقط terrence ross

  6. دانیال گفت:

    مثل همیشه جامع و کامل

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *