نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و نهم فوریه ۲۰۱۶

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و نهم فوریه 2016

پیروزی کلیولند، بوستون، میلواکی و ممفیس از جمله نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و نهم فوریه ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال کلیولند کولیرز با برتری مقابل ایندیانا پیسرز، چهل و دومین پیروزی فصل خود را ثبت کرد. کلیولند امروز میزبان ایندیانا بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۰ بر ۹۶ حریف خود را مغلوب کند. لبران جیمز که در بازی قبلی تیمش استراحت کرده بود، در این دیدار ۳۳ امتیاز، ۵ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به دست آورد. پاول جرج از ایندیانا نیز ۲۳ امتیاز، ۸ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی ثبت کرد.

بوستون سلتیکس با برتری مقابل یوتا جاز، تعداد بردهای خانگی متوالی خود را به عدد ۱۱ رساند. بوستون در این بازی با حساب ۱۰۰ بر ۹۵ حریف خود را شکست داد. جی کراودر از بوستون در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۳ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. آیزیاه تامس با ۱۸ امتیاز، ۲ ریباند و ۹ پاس منجر به گل، دیگر بازیکن شاخص بوستون بود. بوستون در اکثر دقایق این بازی از حریف خود عقب بود اما در اوایل کوارتر چهارم، با یک ران ۹-۳ از حریف خود پیش افتاد تا برای نخستین بار در نیمه دوم از حریف پیش بیفتد. برتری در کوارتر چهارم این دیدار، ۸ بار دیگر بین دو تیم جا به جا شد اما در نهایت بوستون برنده از زمین خارج شد. ترور بوکر از یوتا به دلیل مرگ مادربزرگش در این مسابقه حضور نداشت.

میلواکی باکز در شبی که جیانیس انتدکومبو دومین تریپل دابل دوران حرفه ای خود را ثبت کرد، هیوستن راکتس را از پیش رو برداشت. میلواکی امروز میزبان هیوستن بود که با نتیجه‌ی ۱۲۸ بر ۱۲۱ حریف خود را از پیش رو برداشت. انتدکومبو در این مسابقه ۱۸ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۱۱ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۲ بلاک شات برای میلواکی کسب کرد. جباری پارکر با کسب ۳۶ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازی خود در لیگ را به ثبت رساند. این بازیکن ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. بازیکنان میلواکی در این دیدار ۵۹٫۳ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند. دوایت هاوارد از هیوستن کار خود در این بازی را با کسب ۳۰ امتیاز و ۱۳ ریباند به اتمام رساند.

ممفیس گریزلیز با پیروزی مقابل دنور ناگتز، پنجمین برد متوالی خود مقابل این تیم را ثبت کرد. ممفیس امروز میهمان دنور بود و توانست با نتیجه‌ی ۱۰۳ بر ۹۶ حریف خود را شکست دهد. زک رندولف در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات برای ممفیس به دست آورد. دنور در این بازی دنیلو گالیناری را در اختیار نداشت. مچ پای راست این بازیکن در بازی جمعه شب برابر دالاس پیچ خورد و به مدت نامعلوم نمی تواند بازی کند.

نتایج مسابقات ان‌بی‌ای در بیست و نهم فوریه ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
کلیولند کولیرز ۱۰۰ ۹۶ ایندیانا پیسرز دانلود
واشنگتن ویزاردز ۱۱۶ ۱۰۸ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
بوستون سلتیکس ۱۰۰ ۹۵ یوتا جاز دانلود
میلواکی باکز ۱۲۸ ۱۲۱ هیوستن راکتس دانلود
دنور ناگتز ۹۶ ۱۰۳ ممفیس گریزلیز دانلود
ساکرامنتو کینگز ۱۱۶ ۱۳۱ اکلاهما سیتی تاندر دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۱۰۵ ۹۵ بروکلین نتز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۴ پاسخ

  1. ehsan گفت:

    بازی درگیرانه اوکلاهوما و ساکرامنتو در نوع خودش واقعا جالب بود،پس از مدت ها بالاخزه امروز با بازی راسل وستبروک حال کردم!!!!!!!!!!!!!شاید بگین برای چی پس از مدت ها،آونکه همیشه خوبه،ولی نه اینجور نیست،وستبروک امروز گارررررررررررررد بود،نه چیزی دیگه،ضمنا منظور راندو رو هم متوجه نشدم
    جیمز هم که کلا خوب بلده پیسرز رو ببره،دقیقا مثل اوکلاهوما

  2. هادی گفت:

    گربه سیاه پیسرز شده لبران….

  3. Mahdi6 گفت:

    لبران خیلی خوب بود خوشم اومد.
    بالاخره دوایت هاوارد و جاش اسمیت و اریزا و بورلی همه خوب بودن بهمراه هاردن ولی میلواکی بهتر بود من خیلی از بازی جباری پارکر خوشم میاد.
    انس کنتر هم عالی بود ۲۵ دقیقه بازی کرد و ۲۳ امتیاز ۱۱ شوت از ۱۱ تا ۱۰۰ درصد بود فیلد گلش.

  4. M_N Oklahoma.city.thunder گفت:

    بالاخره بعد چند تا باخت بد امروز بردیم برد خوبی بودراسل وستبروک نهمین تریپل دبل فصلشو انجام داد ۲۰امتیاز ۱۵اسیست۱۳ریباند۳توپ ربایی عالی بازی کرد واقعا در حال پیشرفته کوین دورانتم که مثل همیشه خوب بود۲۷امتیاز۱۰ریباند۶اسیست ۲توپ ربایی .در کل تو دو. تا از باختهای قبلی به سه امتیازیهای آخر بازی شکست خورد یکی که کری زد یکی هم مونتی الیس از ایندیانا

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *