نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و چهارم مارس ۲۰۱۶

نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و چهارم مارس 2016

شکست کلیولند و شیکاگو و پیروزی کلیپرز، از جمله نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و چهارم مارس ۲۰۱۶ بود.

در یکی از مسابقات امروز بروکلین نتز میزبان کلیولند کولیرز بود که توانست با نتیجه‌ی ۱۰۴ بر ۹۵ حریف خود را مغلوب کند. بروک لوپز از نتز در این دیدار ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. او با امتیازاتی که در این مسابقه کسب کرد، وینس کارتر را پشت سر گذاشت و دومین بازیکن امتیازآور تاریخ باشگاه نتز لقب گرفت. یک ران ۱۴-۰ به نتز کمک کرد کوارتر چهارم این مسابقه را با برتری ۲۴ بر ۱۲ پایان دهد و برنده از زمین مسابقه خارج شود. لبران جیمز از کلیولند در این بازی ۱۳ شوت از ۱۶ اقدام خود را وارد سبد کرد و کار خود را با کسب ۳۰ امتیاز، ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به اتمام رساند.

نیویورک نیکس با غلبه بر شیکاگو بولز، دومین پیروزی خود مقابل این تیم در دو روز گذشته را ثبت کرد. نیویورک که روز چهارشنبه شیکاگو را در خانه‌ی این تیم شکست داده بود، امروز در مدیسن اسکوئر گاردن پذیرای این تیم بود و موفق شد با حساب ۱۰۶ بر ۹۴ حریف خود را از پیش رو بردارد. کارملو انتونی از نیکس در این بازی ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. شیکاگو که هم اکنون ۱٫۵ بازی پایین تر از تیم هشتم کنفرانس شرق، دیترویت پیستونز، قرار دارد، در این بازی پاو گاسل را در اختیار نداشت.

شوت ثانیه پایانی جی.جی. ردک، به سه باخت متوالی لس آنجلس کلیپرز پایان داد. کلیپرز امروز میزبان پرتلند تریل بلیزرس بود و با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۹۴ حریف خود را از پیش رو برداشت. این بازی تا ثانیه‌ی پایانی با نتیجه‌ی ۹۴ بر ۹۴ دنبال می شد اما ردک در ۰٫۸ ثانیه مانده به پایان، جامپ شات خود را وارد سبد کرد تا موجب پیروزی تیمش شود. کریس پاول و جمال کرافورد از کلیپرز، هر کدام در این مسابقه ۲۵ امتیاز کسب کردند. پاول ۵ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی نیز به دست آورد.

نتایج بسکتبال ان‌بی‌ای در بیست و چهارم مارس ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
ایندیانا پیسرز ۹۲ ۸۴ نیو اورلینز پیکانز دانلود
بروکلین نتز ۱۰۴ ۹۵ کلیولند کولیرز دانلود
نیویورک نیکس ۱۰۶ ۹۴ شیکاگو بولز دانلود
اکلاهما سیتی تاندر ۱۱۳ ۹۱ یوتا جاز دانلود
لس آنجلس کلیپرز ۹۶ ۹۴ پرتلند تریل بلیزرس دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۸ پاسخ

  1. Mahdi6 گفت:

    ایندیانا باید پلیکانز رو میبرد تا وضعیتش توی شرق بهتر شه.
    بازی با نتس هم باختیم. عملکرد بازیکنان البته به جز لبران خیلی بد بود. کوارتر اخرهم که دیگه تعریفی نداشت.
    لبران هم باید تو دانک کانتست شرکت کنه.
    شیکاگو هم روز به روز شانس صعودش کمتر میشه. ولی خداروشکر درک رز خیلی خوب بازی میکنه نسبت به اوایل فصل.

  2. JaVaD گفت:

    دانک کانتست مال جووناس.خود لبران هم ازش خوشش نمیاد.
    واقعا حال کردم نتس کوزو زد نا به تیم های تازه به دوران رسیده نشون بده چی هستن.
    کلیپرز خیلی خوش شانسه ولی فصل بعد خیلی ضعیف میشه. امسالم که دور اول حذفه چون اوکلاهما راحت میزنش.
    امیدوارم بین کارملو رز و وستبروک یکی بیاد لیکرز.
    یه سوال تو دانلود بازیها بازی ها که صبح برگزار میشه و من دانلود رایگانم مال صبحه بازی ها رو ظهر میذارین واسه دانلود؟ راهی هست دانلود ظهر هم رایگان باشه؟

    • Mahdi6 گفت:

      نه کارملو میاد لیکرز و نه وستبروک چون تا سال ۲۰۱۸ قرارداد دارن.
      رز هم احتمال بسیار زیاد تمدید میکنه با بولز.
      و هر کدوم هم بخواد از تیمشون جدا شن خیلی احتمالش کمه بیان لیکرز.
      برای دانلود مسابقات و کلیپ و عکس و… بسکتبال باید تو انجمن عضو بشید.
      اول عضو بشید بعدش به تاپیک زیر برید برای دانلود مسابقات.

      http://forum.basketball98.ir/s.....5#post4635

  3. Samiee گفت:

    جیمزچه خوب بازی میکنه ولی کوز عملکردش سینوسیه و به نظرم شانسی براقهرمانی نداره دلیلشم عملکردپرنوسان لاو اروینگ هستش

  4. kiiiiiiiiiing گفت:

    بازی کلیپرز خیلی جالب بود ، در ثانیه های آخر کرافورد یه سه امتیازی زد و بازی رو برابر کرد و در ادامه پورتلند موقعیتش رو از دست داد تا کلیپرز در ثانیه آخر تایم اوت بگیره و ردیک کار رو تموم کنه ، بازی کلیولند هم خیلی عجیب بود ، ابتدا نتز در نیمه اول ۱۰ امتیاز پیش بود و در کوارتر سوم لبران ۱۵ امتیاز گرفت و با یک امتیاز برتری کوز کوارتر سوم تمام شد ، ولی لو در ابتدای کوارتر چهارم لجبازی کرد یا شاید هم خریت و کایری و لبران رو بیرون گذاشت ، کایری رو بالاخره آورد ولی لبران ۶ دقیقه و نیم بیرون بود و تیم به کل به فنا رفت ، و بعد از بازی هم خیلی حرفا زده شد و معلوم شد لبران هفته سختی داشته ، مربی و مدیران کلیولند به لبران بدجور گیر دادن که چرا در بازی مقابل میامی اینقدر شل بازی کرده و گفتند که همچین چیزی رو نباید تکرار کنه ، از مصاحبه های لبران که گفته بود بدش نمیاد روزی کنار دوستانش بازی کنه هم شاکی بودن ، از اون طرف لبران بارها گفته وقتی بازی برابر پیش میره اصلا دوست نداره بیرون بشینه و استراحت کنه و امروز هم واقعا عصبی شده بود آخر بازی ، چون بازی رو با اون همه زحمت مساوی کرده بودند ، لبران گفته منو آزاد بگذارید تا در ده بازی آینده قدرت خودمو نشون بدم و تاثیر واقعی خودم رو بگذارم

  5. kiiiiiiiiiing گفت:

    دکتر جان تا جایی که ما میدونیم تاندر سومه در غرب و کلیپرز چهارم ، شما چجور نسخه ای پیچیدی که تیم سوم و چهارم در دور اول پلی آف با هم بازی خواهند کرد!

  6. My Dubs گفت:

    رفتار جیمز کاملا قابل انتقاده و اصلا در خور یک بازیکن معمولی هم نیست چه برسه به ستاره !هیچ بازیکنی به اندازه جیمز در طول یک فصل مصاحبه های و کامنتهای گوناگون و بی ربط نمیکنه این مصاحبه ها به سایر تیمها لطمه میزنه و بیشتر از همه به تیم خودش ضرر میزنه و به بازیکنای خودش بی احترامی میکنه عمق فاجعه اینقدر بوده که وبسایت خود کلیولند این خبر رو منتشر کرده. دیروز دیوید گریفین و تایرون لو با لبران جلسه ای از گذاشتن که رفتار خودش رو بیرون از زمین لاقل اصلاح کنه. تایرون لو عوض لبران عذرخواهی کرده..
    جالب اینجاست اینهمه به وید چسبیده و ازش تعریف میکنه اصلا اهمیتی به حرفای جیمز نمیده.
    در مورد این اکیپی که میگه بشیم یک تیم وید علنا گفته من نیستم. طبیعیه بازیکنی که تو قلب هواداری میامی هست هیچقوت نمیاد تو ۳۳ سالگی تیمش رو با اینقدر خاطره رها کنه . ملو هم تا دو سال دیگه قرارداد داره.
    لبران به گفته خودش وقتی رو که باید صرف هماهنگی با کوین لاو و کایری بکنه صرف مکالمه با وید و پاول و ملو میکنه. طبیعیه کوین لاو از ماشین دابل دابل ولوز که همیشه تو ال استارز غرب با اونهمه پاورفروارد خفن دیگه بود حتی واسه ال استارز شرق هم انتخاب نمیشه و اینقدر افت میکنه
    کایری بنده خدا کاسه زانوش شکست کاری ندارم تو دفاع ضعیفه ولی یک مدت زیادی صرف ریکاوری مصدومیتش کرد. همون موقع مشخص شده که لبران دائم با کریس پاول تماس داشته. پارسال یادمه وقتی پاول شوت آخرش اسپرز رو حذف کرد شروع کرد به تمجیدهای افراطی و بی ربط از پاول ( Better call paul)
    کلیولند با بلت ۴۱ بازی کایری رو نداشت ولی رکوردش بهتر از لو بود اون بنده خدا اینقدر رفتار زشتی باهاش داشت که صدای همه دراومد اصلا با بلت کاری کرده بود که باهاش نمیتونست حرف بزنه. زمان تایم اوت نمیذاشت بلت صحبت کنه. اخراجش کرد از روی بی عدالتی جوری که همه مربی های NBA صداشون بدجور درامد.
    در مورد میامی من قبلا گفتم از نظر فنی میامی بسیار پرقدرته و کلیولند هم با اینکه خوب شوت زد به قول یکی از بچه ها سلاخی شد با این رفتاری که جیمز داره نشون میده روحیه ستاره های دیگه کلیولند هم افت میکنه و دلیل این شکست کلیلوند هم رفتار نامناسب با هم تیمی هاش هست. کلیولند برای قهرمانی نیاز به همه بازیکناش داره نه فقط لبران. لبران تنها یعنی شکست مقابل بروکلین.
    این حرفا رو میزنم میدونم تهش میاد میگید طرف میخواد بهم بریزه ولی یکبارم که شده به حرفام فکر کنید حداقل یکم شک کنید در مورد رفتارای لبران
    من چند روزی رفتم تو انجمن ثبت نام کنید دارم یه کارایی میکنم بیاید ضرر نمیکنید

  7. kiiiiiiiiiing گفت:

    علت باخت به نتز دو چیز بوده یکی درصد شوت افتضاح اعضای تیم و دیگری بیرون ماندن لبران در ۷-۶ دقیقه حساس ابتدای کوارتر چهارم ، ضمنا لو گفته که لبران عذرخواهی کرده اونم به خاطر اینکه بین دو نیمه بازی میامی دقایقی رو با وید گذرونده ، لبران یک اسطوره است باید به اون آزادی عمل بدن همونجور که جردن و کوبی و بقیه داشتند چیز عجیبی هم نیست ، مطمینا اگر اینکارو بکنن تیم خیلی بهتر میشه و لبران هم خیلی سرحالتر میشه و کمتر هم فکر خروج میکنه ، خود لو هم گفته نتایج جلسه شون مثبت بوده و در بازیهای باقیمانده تاثیرش دیده میشه ، به شخصه فکر میکنم تیمهای نیویورک ، لیکرز و کلیپرز به لبران پیشنهاد بدن

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *