نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و یکم نوامبر 2015

پیروزی کلیولند، واشنگتن، میامی، نیویورک و سن آنتونیو از جمله نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

در یکی از مسابقات امروز کلیولند کولیرز میزبان آتلانتا هاوکس بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۹۷ حریف خود را مغلوب کند. کوین لاو از کلیولنذ با کسب ۲۵ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز خود در رقابت های این فصل را کسب کرد. این بازیکن ۱۱ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. لبران جیمز نیز ۱۹ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۸ پاس منجر به گل و ۲ بلاک شات ثبت کرد. مایک بودنهولزر، سرمربی آتلانتا در کوراتر دوم این مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

مارکوس موریس در ۱ ثانیه مانده به پایان بازی شوت سه امتیازی خود را از دست داد تا دیترویت بازنده از زمین خارج شود. دیترویت پیستونز امروز میزبان واشنگتن ویزاردز بود که با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۹۷ بازی را به حریف واگذار کرد. نِنِی هیلاریو از واشنگتن در این بازی ۱۸ امتیاز، ۷ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی برای تیمش ثبت کرد. بازیکنان ذخیره واشنگتن در این بازی ۵۱ امتیاز کسب کردند در حالی که سهم بازیکنان نیمکت نشین دیترویت تنها ۱۵ امتیاز بود. آندره درامند از پیستونز ۸ امتیاز، ۱۳ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۱ توپ ربایی و ۲ بلاک شات به دست آورد و برای اولین بار در این فصل از رقابت ها نتوانست دابل دابل کند. بردلی بیل از ویزاردز که سه بازی گذشته را به دلیل مصدومیت شانه از دست داده بود، در این بازی به ترکیب بازگشت.

میامی هیت با جبران عقب افتادگی ۱۷ امتیازی، فیلادلفیا سونی سیکسرز را از پیش رو برداشت. میامی امروز میزبان فیلادلفیا بود و با نتیجه‌ی ۹۶ بر ۹۱ حریف خود را شکست داد تا چهاردهمین باخت فیلادلفیا را به این تیم تحمیل کند. دوین وید در این مسابقه ۲۷ امتیاز، ۷ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. این بازیکن با امتیازاتی که در این مسابقه به دست آورد به رده‌ی ۴۹ام امتیازآورترین بازیکنان تاریخ لیگ صعود کرد.

نیویورک نیکس با غلبه بر هیوستن راکتس، چهارمین پیروزی متوالی خود را به دست آورد. نیویورک امروز میهمان هیوستن بود و با نتیجه‌ی ۱۰۷ بر ۱۰۲ حریف خود را شکست داد. این نخستین پیروزی نیویورک مقابل هیوستن در ۱۲ رویارویی اخیر این دو تیم بود. کریستاپس پورزینگس، بازیکن سال اولی نیویورک با کسب ۲۴ امتیاز، ۱۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۷ بلاک شات، ستاره تیمش در این مسابقه بود. دوایت هاوارد از راکتس در این مسابقه به میدان نرفت.

سن آنتونیو اسپرز در AT&T سنتر پذیرای ممفیس گریزلیز بود و با برتری ۹۲ بر ۸۲ مقابل این تیم، به ۴ برد پی در پی شاگردان دیو یرگر پایان داد. کوای لئونارد از اسپرز در این بازی ۱۹ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات به دست آورد. لامارکوس آدریج به دلیل آسیب دیدگی مچ پای چپ در این مسابقه برای اسپرز به میدان نرفت.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در بیست و یکم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
اورلاندو مجیک ۹۱ ۹۷ ساکرامنتو کینگز دانلود
ایندیانا پیسرز ۱۲۳ ۸۶ میلواکی باکز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۰۹ ۹۷ آتلانتا هاوکس دانلود
دیترویت پیستونز ۹۵ ۹۷ واشنگتن ویزاردز دانلود
میامی هیت ۹۶ ۹۱ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
هیوستن راکتس ۱۰۲ ۱۰۷ نیویورک نیکس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۲ ۸۲ ممفیس گریزلیز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. جنگجو گفت:

    پورزینگیس خیلی خیلی خوبه. آخر بازی چند تا ریباند حمله حیاتی داشت. هاردن رو هم اخر بازی بلاک کرد. فیل جکسون عجب بازیکنی رو درفت کرد. با اونکه وقتی انتخاب شد هواداری نیویورک هوش میکردن و هیچکس فکر نمیکرد اینقدر بازیکن موثر و خوبی بشه. شوت هم خوب میزنه میگن شبیه گسول میشه ولی اینی که معلومه خیلی بهتر از پاو گسول خواهد شد

  2. علیرضا گفت:

    احمد آقا بدترین شروع لیگ چند باخت پی در پی بوده

  3. mlbj گفت:

    هعی ی زمانی ریمچ فینال کنفرانس شرق میامی ایندیانا – میامی شیکاگو چقدر حساس بود حالا ببین چی شده !!! پووففف

    • جنگجو گفت:

      چی شده؟؟!!!خوب شدن که تیمهای شرقی. تا دو سه روز پیش ۳۴ تا بازی تیمهای شرق از غرب برده بودن و در مقابل ۳۲ بازی رو تیمهای غرب از شرق بردن. یعنی اون شبی که شیکاگو به واری یرز باخت آمار این بود. تیمهای شرق بهتره رکورداشون الان هم بر خلاف سه سال گذشته و خیلی تیمهای شرقی شانس پلی آفس دارن

  4. امیرعباس ارباب گفت:

    واقعا فیل جکسون حرف نداره…ye old man واقعی

  5. sina777 گفت:

    جرا لبرون یه دفه بیرون رفت

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *