نتایج بازی های ان‌بی‌ای در پانزدهم ژانویه ۲۰۱۵

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در پانزدهم ژانویه 2015

در سه مسابقه لیگ ان‌بی‌ای در پانزدهم ژانویه ۲۰۱۵، تیم های باکز، راکتس و کاوالیرز حریفان خود را شکست دادند.

تیم بسکتبال نیویورک نیکس با قبول شکست مقابل میلواکی باکز، متحمل شانزدهمین باخت متوالی خود شد. این بازی که در حضور ۱۸۶۸۹ تماشاچی حاضر در سالن O2 شهر لندن برگزار شد، با برتری ۹۵ بر ۷۹ باکز پایان یافت. برندون نایت از باکز در این دیدار، ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۶ توپ ربایی به دست آورد. کارملو انتونی از نیکس که شش مسابقه قبلی را به دلیل مشکلات زانو از دست داده بود، در این مسابقه حدود ۲۸ دقیقه برای نیکس بازی کرد و ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۳ توپ ربایی به دست آورد. سِس فابرگاس و تیری هانری از جمله تماشاچیان این مسابقه بودند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

جیمز هاردن از هیوستون راکتس، ۱۵ امتیاز از مجموع ۳۱ امتیاز خود را در کوارتر نخستِ بازی تیمش برابر اکلاهما سیتی تاندر به ثبت رساند و به تیمش کمک کرد تا این مسابقه را با نتیجه‌ی ۱۱۲ بر ۱۰۱ به سود خود پایان دهد. راکتس کوارتر اول این مسابقه را با برتری ۴۰ بر ۱۸ به پایان رساند. هاردن در این دیدار خانگی، ۹ ریباند و ۱۰ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. بازیکنان راکتس در این مسابقه، ۱۶ شوت از ۳۶ اقدام سه امتیازی خود را وارد سبد کردند. (دانلود هایلایت های مسابقه)

در آخرین مسابقه امروز، کلیولند کاوالیرز با درخشش لبران جیمز، لس آنجلس لیکرز را از پیش رو برداشت. کاوالیرز در این دیدار خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۰۹ بر ۱۰۲، حریف خود را مغلوب کرد تا پس از شش باخت پی در پی، یک پیروزی ثبت کند. لبران جیمز در این دیدار ۱۲ شوت از ۲۴ اقدام خود را وارد سبد کرد و با کسب ۳۶ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی، تیمش را برای کسب بیستمین پیروزی فصل رهبری کرد. کوبی برایانت با کسب ۱۷ پاس منجر به گل در این مسابقه، بیشترین پاس منجر به گل دوران حرفه ای خود در NBA را ثبت کرد. این بازیکن، ۱۹ امتیاز و ۶ ریباند نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۱۳ پاسخ

  1. babyshaq17 گفت:

    be nazaretoon lebron chera in ghad head bandesh pahne :))))))))))))))

  2. pierce گفت:

    چون پیشونی خشگلی داره !!

  3. Nima.76 گفت:

    شیررررررههههههه لبرون….پادشاه برگشته:))))

  4. mlbj گفت:

    لبرون خیلیم خوشگله .
    پس حتما روندو خوبه با اون چشاش :))))))

    • هر چی باشه از لبرون قشنگتره اصن من اهل این نیستم که بگم کی قشنگه کی زشته ظاهره آدما دست ما نیس ولی وقتی اسم روندو اومد گفتم بگم که تو صورت از لبرون خوشگلتره والا لبرون صورتش کوفتگی داره لک های بدجوری داره.

  5. mlbj گفت:

    دروگبا هم بازیه نیویورکو میدید.

  6. نه
    پال پیرس و گارنت قشنگن..
    نتیجه ی تقابل.لبران و کوبی هم که دیدین چی شد
    حالا اگه میباخت میگفتین لبران هم اومد کاری نکردن
    لبران نشون داد داره جوره مربی تیم رو هم میکشه که نمیتونه از مشتی ستاره بازی درست بکشه

  7. علی گفت:

    ببینید دوستان هر طلوعی یک غروبی داره. تو ان بی ای هم یک دوره ی جدید داره کنترل بازی رو دستش می گیره.
    لبران هنوزم خیلی خوبه ولی الان تو سرپایینیه! و ۵ سال دیگه هم میره کنار.
    کوبی هم که دیگه یک فصل دیگه بازی می کنه.
    الان نسل جدید ستاره ها داره به وجود میاد
    کری داره جای پل رو می گیره. هاردن جای کوبی رو. دورانت جای لبرانو. دیویس و گریفین پاورفورارد های جدیدند و کازینز و دی آندری جردن بهتر از هاوارد خواهند شد.
    این چیز عجیبی نیست همون طوری که کارمندای یک اداره بازنشست می شن و جوانا میان به جای اونا تو ورزش هم تازه نفس ها میان.

  8. علی جون تو حرفات جای کارملو خالی بود واقعا تو چشم میزد هیچکس شکی به توانایی ها و قدرت امتیاز آوریاش نداره کسی که بعد از شش بازی میاد تو ۲۸ دیقه ۲۵ امتیاز میاره دیگه حرفی رو واسه گفتن نمیزاره ولی افسوس که عمرش مفت داره تو نیویورک میره♡♥
    مرسی کوبی ۱۹ تا اسیست عالی بود مرسی خیلی خوب بود اینم جواب کوبی به کسای که میگفتن کوبی پاس نمیده پاس داد پاس گلم داد بهبهبهبه منم یکی از اونا بودم که میگفت کوبی پاس نمیده عجیبه برام.

  9. سینا میلواکی گفت:

    بازیها چرا رفته لندن ادمین؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *