نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و سوم نوامبر ۲۰۱۵

نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و سوم نوامبر 2015

پیروزی شارلوت، کلیولند، میامی و اکلاهما سیتی از جمله نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و سوم نوامبر ۲۰۱۵ بود.

کسب ۳۹ امتیاز توسط کمبا واکر به شارلوت هورنتز کمک کرد تا هشتمین پیروزی فصل خود را ثبت کند. شارلوت امروز میزبان ساکرامنتو کینگز بود و در وقت اضافه اول با نتیجه‌ی ۱۲۷ بر ۱۲۲، حریف خود را شکست داد. واکر در این بازی ۶ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات نیز به دست آورد. شارلوت در حالی در این بازی به پیروزی رسید که در لحظاتی از مسابقه ۲۲ امتیاز از حریف عقب بود. دیمارکوس کازینس و رودی گی از ساکرامنتو در این بازی به ترتیب ۳۰ و ۲۸ امتیاز کسب کردند. ثبت ۲۰ پاس منجر به گل توسط راژان راندو از دیگر نکات قابل توجه این بازی بود.

کلیولند کولیرز در شبی که لبران جیمز نام خود را در کنار نام اسکار رابرتسون قرار داد، اورلاندو مجیک را از پیش رو برداشت. کلیولند در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۱۱۷ بر ۱۰۳ حریف خود را از پیش رو برداشت. جیمز در این مسابقه ۱۵ امتیاز، ۶ ریباند، ۱۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن با اسیست هایی که در این مسابقه ثبت کرد، نُرم نیکسن را پشت سر گذاشت و به رده‌ی ۲۵ام لیست بازیکنانی رسید که بیشترین پاس منجر به گل را در تاریخ لیگ ثبت کرده اند. اسکار رابرتسون و لبران جیمز تنها بازیکنانی هستند که در فاکتور امتیاز و پاس منجر به گل جزو ۲۵ بازیکن برتر تاریخ لیگ قرار دارند. کوین لاو با کسب ۳۴ امتیاز در این بازی، بیشترین امتیاز خود در این فصل از رقابت ها را ثبت کرد. این بازیکن ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد.

میامی هیت با غلبه بر نیویورک نیکس به ۴ پیروزی متوالی این تیم خاتمه داد. میامی در این بازی خانگی با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۷۸ حریف خود را مغلوب کرد. کریس باش و دوین وید هر کدام در این بازی ۱۶ امتیاز به دست آوردند. دفاع خوب میامی هیت باعث شد بازیکنان نیویورک در این بازی تنها ۳۲٫۲ درصد از شوت های خود را وارد سبد کنند که بدترین عمللکرد آنها در ۲۱۲ مسابقه اخیر است. کارملو انتونی در این بازی ۲۱ امتیاز، ۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. آماری استادمایر از هیت به دلیل بیماری در این بازی غایب بود و نتوانست در مقابل تیم سابقش به میدان برود.

بازگشت کوین دورنت به ترکیب اکلاهما سیتی تاندر با نهمین پیروزی فصل این تیم همراه شد. تاندر امروز میهمان یوتا جاز بود که موفق شد این بازی را با برتری ۱۱۱ بر ۸۹ پایان دهد. دورنت که شش بازی گذشته تاندر را به دلیل مصدومیت از ست داده بود، در این مسابقه حدود ۳۰ دقیقه بازی کرد و کار خود را با کسب ۲۷ امتیاز، ۶ ریباند، ۱ پاس منجر به گل، ۴ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به اتمام رساند. راسل وستبروک نیز ۲۰ امتیاز، ۷ ریباند، ۹ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی ثبت کرد.

نتایج رقابت های ان بی ای در بیست و سوم نوامبر ۲۰۱۵ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
شارلوت هورنتز ۱۲۷ ۱۲۲ ساکرامنتو کینگز دانلود
کلیولند کولیرز ۱۱۷ ۱۰۳ اورلاندو مجیک دانلود
میامی هیت ۹۵ ۷۸ نیویورک نیکس دانلود
میلواکی باکز ۱۰۹ ۸۸ دیترویت پیستونز دانلود
مینسوتا تیمبرولوز ۱۰۰ ۹۵ فیلادلفیا سونی سیکسرز دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۹۸ ۸۴ فینیکس سانز دانلود
یوتا جاز ۸۹ ۱۱۱ اکلاهما سیتی تاندر دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۹ پاسخ

  1. جنگجو گفت:

    نیم نگاهی به مچ آپ های تیم های منطقه مرکزی بندازید خیلی جالبه که همه ضربدری همدیگرو میبرن. نه جدا Central Divison خوب شده البته جنوب شرق هم تیمهای خوبی داره. مارک کیوبن راست میگه در این مورد. شرق امسال از غرب بهتره.

  2. mlbj گفت:

    لبرون همیشه ی رهبر واسه تیمش بوده . هم تو پاس گل عالیه و هم تو امتیاز گیری و هیچوقت خودخواه نیست و حالا ی رکورد جدید ثبت کرد .

  3. mlbj گفت:

    واقعا این چقدر هنرمندانه پاس میده مثل یک پوینت گارد .
    واقعا مایک شیشفسکی عالی‌گفت که لبرون ی بازیکن کامله ک تو هر پستی میتونه بازی کنه .

  4. sina777 گفت:

    مقایسه بازیکن تازه به دوران رسیده ای مثل کری با لبرون واقعا مسخرس البته نمیگم کری بده اما هزار سال دیگه هم قابلیت های کینگ رو نداره ۱۳ اسیست خیلی برای یه اسمال فروارد عالیه

  5. جنگجو گفت:

    رکورد اصلی فردا شکسته میشه دمش گرم لبران واقعا فروارد عالی و محشریه تاریخ دیگه مثل لبران نمیبینه ولی قهرمان تیم دیگه میشه Strength in numbers#

  6. امیرعباس ارباب گفت:

    یه جمله هم از دکتر شریعتی بذارید

  7. kiiiiiiiiiing گفت:

    منم اعتقاد دارم گلدن استیت فردا رکورد میزنه و شاید تا یک ماه دیگه هم روندش عالی باشه ، ولی دسامبر و ژانویه رو ماههای سختی برای واریورز میدونم ، ضمنا طرفدارای لبرون بدونن تا چند وقت دیگه لبرون در توپ ربایی هم به رده ۲۵ میرسه و به تنها بازیکن تاریخ تبدیل میشه که در امتیاز و اسیست و استیل جزو ۲۵ تای اوله

  8. جنگجو گفت:

    تو ریباند هم میاد تو ۲۵ تا راستی گفتی ریباند از درامند چه خبر؟

  9. kiiiiiiiiiing گفت:

    توی ریباند یکم کارش سخته و بعید به نظر میاد چون در رده ۱۲۶ هست ولی در توپ ربایی رده ۳۱ هست ، هر جا بحث و صحبت منطقی وجود داشته از ورود به اون استقبال کردم ولی خب انتظار نداشته باشید به مباحثی که آدمو یاد مهدکودک و بچه خودش میندازه ورود کنم

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *