نتایج و هایلایت های رقابت های ان بی ای در چهارم فوریه ۲۰۱۶

نتایج و هایلایت های رقابت های ان بی ای در چهارم فوریه 2016

رقابت های ان بی ای در چهارم فوریه ۲۰۱۶ با پیروزی تیم های دیترویت، هیوستن، لیکرز و تورنتو همراه بود.

تیم بسکتبال دیترویت پیستونز با برتری مقابل نیویورک نیکس، بیست و هفتمین پیروزی خود در این فصل از رقابت ها را کسب کرد. دیترویت امروز میزبان نیویورک بود و موفق ش با نتیجه‌ی ۱۱۱ بر ۱۰۵ حریف خود را مغلوب کند. استنلی جانسن از دیترویت با ۲۲امتیاز، یکی از شش بازیکن تیمش بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۹ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

فینیکس سانز میزبان هیوستن راکتس بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۵ بر ۱۱۱ به حریف خود واگذار کرد. کوری بروئر از هیوستن با ۲۴ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیمش در این مسابقه بود. این بازیکن ۱ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی نیز به دست آورد. جیمز هاردن که تنها ۴ شوت از ۱۹ اقدام خود را وارد سبد کرد، کار خود را با کسب ۱۷ امتیاز، ۹ ریباند، ۶ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی به اتمام رساند. هیوستن در کوارتر نخست این مسابقه ۱۵ امتیاز از حریف عقب بود اما با کسب ۳۷ امتیاز در کوارتر دوم، این اختلاف امتیاز را جبران کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

لس آنجلس لیکرز در شبی که کوبی برایانت ۲۷ امتیاز کسب کرد، نیو اورلینز پلیکانز را از پیش رو برداشت. لیکرز امروز میهمان پلیکانز بود که این بازی را با حساب ۹۹ بر ۹۶ به سود خود پایان داد. برایانت در این بازی ۱۲ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۲ توپ ربایی نیز به دست آورد. انتونی دیویس از پلیکانز نیز ۳۹ امتیاز، ۱۱ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۱ بلاک شات کسب کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

تورنتو رپتورز با پیروزی مقابل پرتلند تریل بلیزرس، به پنج پیروزی متوالی این تیم خاتمه داد. تورنتو امروز در مدا سنتر میهمان پرتلند بود و توانست با حساب ۱۱۰ بر ۱۰۳ حریف خود را مغلوب کند. گاردهای شروع کننده تورنتو در این مسابقه در مجموع ۵۹ امتیاز کسب کردند که سهم کایل لوری ۳۰ امتیاز و سهم دمار دروزن ۲۹ امتیاز بود. لوری ۶ ریباند، ۸ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۲ بلاک شات نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

۵ پاسخ

  1. reza گفت:

    LeGenDs Never Die
    کوبی دو بازی با سه امتیازی زدن و پرتاب های ثانیه آخر باعث پیروزی لیکرز شده فوق العادس این مرد

  2. رضا گفت:

    Kooooooooobe

  3. sina777 گفت:

    لوری و دروزان به شدت پیشرفت کردن کوبی باز هم عالی بود

  4. Mahdi6 گفت:

    کوبی خیلی عالی بازی کرد

  5. Kiiiiiiiiiing گفت:

    رتبه کارل مالون ، نویتزکی ، چارلز بارکلی ، استاکتون و دیوید رابینسون که اکثرا ستاره های دهه ۹۰ هستند هم مشخص شد.
    http://espn.go.com/nba/story/_.....rank-16-20

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *