نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۴

نتایج تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در 19 دسامبر 2014

دو پیروزی و یک شکست، حاصل تلاش تیم های بازیکنان ایرانی لیگ چین در ۱۹ دسامبر ۲۰۱۴ بود.

عقاب های چینگدائو پانزدهمین پیروزی خود در فصل ۲۰۱۴-۱۵ لیگ بسکتبال چین را برابر جیانگسو به دست آوردند. چینگدائو دابل استار ایگلز امروز میهمان جیانگسو بود و موفق شد با نتیجه‌ی ۱۳۳ بر ۱۱۵، حریف خود را مغلوب کند. حامد حدادی با کسب ۲۶ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۷ بلاک شات و ۳ پاس منجر به گل، عملکرد درخشانی در این دیدار داشت. حامد در این بازی ۸ شوت از ۱۰ اقدام خود را وارد سبد کرد.

مهدی کامرانی و هم تیمی هایش در جیانگسو تونگشی، با برتری مقابل فوجیان، چهارمین پیروزی فصل خود را ثبت کردند. جیانگسو تونگشی در این بازی خارج از خانه با نتیجه‌ی ۱۲۸ بر ۱۲۳، فوجیان را از پیش رو برداشت. مهدی کامرانی در این مسابقه ۱۲ امتیاز، ۶ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۸ پاس منجر به گل به دست آورد.

چانگکینگ فلایینگ دراگن به مصاف شیانجیانگ رفت و با نتیجه‌ی ۹۵ بر ۱۱۱ مغلوب میزبان خود شد. ارسلان کاظمی در این دیدار ۳۶ دقیقه و ۴۹ ثانیه برای چانگکینگ بازی کرد و ۷ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۲ پاس منجر به گل به دست آورد. کاظمی در این مسابقه ۸ بار توپ را لو داد. سباستین تلفیر با ۳۰ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن تیم حریف بود.

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.

یک پاسخ

  1. ادمین جان دست درد نکنه واسه سایت خوبی که داری موفق باشی با اینکه هیچوقت جواب سوالای منو ندادی و هر وقت یچیزی پرسیدم مارو پیچوندی و بی جواب گذاشتی و یا نظرامو که جواب کسی دادم رو پاک کردی ولی بازم مرسی دمت گرم.

دیدگاهتان را بنویسید

دیدگاه‌های غیرمرتبط با موضوع مطلب و همچنین دیدگاه‌هایی که به صورت فینگلیش نوشته می‌شوند، تایید نخواهند شد.
 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *