نتایج بازی های ان‌بی‌ای در دوم اپریل ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در دوم اپریل 2016

بازی های ان‌بی‌ای در دوم اپریل ۲۰۱۶ با انجام پنج مسابقه دنبال شد.

در یکی از مسابقات امروز فیلادلفیا سونی سیکسرز میزبان ایندیانا پیسرز بود که بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۲ بر ۱۱۵ به حریف خود واگذار کرد. سی‌جی مایلز از ایندیانا در این مسابقه ۲۵ امتیاز، ۲ ریباند، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات به دست آورد. ایندیانا در حالی این بازی را با برتری ۱۳ امتیازی به اتمام رساند که در لحظاتی از کوارتر چهارم، ۶ امتیاز از حریف عقب بود. فیلادلفیا که هم اکنون ۹ برد و ۶۸ باخت در کارنامه دارد، در صورتی که نتواند در یکی از ۵ بازی باقی مانده‌ی خود پیروز شود، بدترین رکورد فصل عادی NBA که در اختیار خودش است (۱۹۷۲-۷۳) را تکرار خواهد کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

شیکاگو بولز در شبی که جیمی باتلر اولین تریپل دابل دوران حرفه ای خود را ثبت کرد، شکست خورد. شیکاگو امروز در حضور ۲۲۱۹۷ تماشاچی حاضر در یونایتد سنتر، با نتیجه‌ی ۹۰ بر ۹۴ مغلوب میهمان خود دیترویت پیستونز شد. باتلر در این مسابقه ۲۸ امتیاز، ۱۷ ریباند، ۱۲ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۲ بلاک شات برای شیکاگو کسب کرد. رجی جکسون و توبایاس هریس نیز به ترتیب ۲۲ و ۲۱ امتیاز برای دیترویت به دست آوردند. درک رز و تاج گیبسون از شیکاگو در این مسابقه غایب بودند. با این شکست و با توجه به پیروزی ایندیانا که در جایگاه هشتم جدول کنفرانس شرق قرار دارد، اختلاف شیکاگو با این تیم به دو بازی افزایش یافت. (دانلود هایلایت های مسابقه)

سن آنتونیو اسپرز در خانه پذیرای تورنتو رپتورز بود و توانست با حساب ۱۰۲ بر ۹۵ حریف خود را از پیش رو بردارد. کوای لئونارد از اسپرز با کسب ۳۳ امتیاز در این دیدار، بیشترین امتیاز دوران حضور خود در لیگ را کسب کرد. این بازیکن ۶ ریباند، ۷ پاس منجر به گل، ۳ توپ ربایی و ۱ بلاک شات نیز به دست آورد. لامارکوس آلدریج با ۳۱ امتیاز، ۱۵ ریباند، ۱ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، دیگر بازیکن شاخص اسپرز بود. کایل لوری و دمار دروزن از رپتورز در این بازی استراحت کردند. سن آنتونیو با کسب این برد، تعداد پیروزی های خود در این فصل را به عدد ۶۴ رساند و رکورد بیشترین پیروزی کسب شده در فصل عادی در تاریخ خود که در فصل ۲۰۰۵-۰۶ ثبت کرده بود (۶۳ برد)، را شکست. این تیم همچنین رکورد NBA در زمینه‌ی پیروزی های خانگی متوالی در شروع فصل را به ۳۹ پیروزی ارتقا داد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

دنور ناگتز میزبان ساکرامنتو کینگز بود که این بازی را با نتیجه‌ی ۱۰۶ بر ۱۱۵ به حریف واگذار کرد. رودی گی با ۲۵ امتیاز، یکی از ۷ بازیکن کینگز بود که امتیازات خود در این مسابقه را دورقمی کرد. این بازیکن ۹ ریباند و ۳ پاس منجر به گل نیز به دست آورد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

پرتلند تریل بلیزرس میزبان میامی هیت بود که این بازی را با برتری ۱۱۰ بر ۹۳ پایان داد. سی‌جی مک‌کالوم از پرتلند با کسب ۲۴ امتیاز، ۲ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی، به پیروزی تیمش در این مسابقه کمک کرد. دوین وید از هیت به دلیل آسیب دیدگی، برای دومین بازی متوالی غایب بود و نتوانست برای هیت به میدان رود. میامی که با شکست شیکاگو مقابل دیترویت صعودش به پلی آف قطعی شده بود، پیش از این مسابقه در جایگاه سوم کنفرانس شرق قرار داشت اما با این شکست به رده‌ی ششم کنفرانس سقوط کرد. (دانلود هایلایت های مسابقه)

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.