نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۶

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در 18 دسامبر 2016

شکست کلیپرز و ممفیس و پیروزی بوستون و سن آنتونیو، از جمله نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۶ بود.

تیم بسکتبال واشنگتن ویزاردز با برتری مقابل لس آنجلس کلیپرز، سومین پیروزی متوالی خود را ثبت کرد. ویزاردز امروز میزبان کلیپرز بود و موفق شد با نتیجه ۱۱۷ بر ۱۱۰ حریف خود را مغلوب کند. بردلی بیل با کسب ۴۱ امتیاز، ۳ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی، ستاره واشنگتن در این مسابقه بود. بازیکنان واشنگتن این مسابقه را با یک ران ۲۲-۸ به اتمام رساندند تا دوازدهمین برد فصل خود را ثبت کنند. بلیک گریفین از کلیپرز در این مسابقه ۲۶ امتیاز، ۷ ریباند، ۷ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد.

ممفیس گریزلیز میزبان یوتا جاز بود که بازی را با نتیجه ۷۳ بر ۸۲ به حریف واگذار کرد. گوردون هیوارد از یوتا در این مسابقه ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۶ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و ۳ بلاک شات به دست آورد. رودی گوبرت با ۲۱ امتیاز، ۱۲ ریباند، ۱ توپ ربایی و ۳ بلاک شات، دیگر بازیکن شاخص یوتا بود. بازیکنان ممفیس در این بازی تنها ۳۰٫۱ درصد از شوت های خود را وارد سبد کردند.

بوستون سلتیکس با پیروزی مقابل میامی هیت، پانزدهمین برد فصل خود را کسب کرد. بوستون در این دیدار خارج از خانه با حساب ۱۰۵ بر ۹۵ میامی را از پیش رو برداشت. آیزیاه تامس از بوستون پیش از اخراج از زمین مسابقه، ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند، ۴ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. این بازیکن در ۳ دقیقه و ۲ ثانیه مانده به پایان بازی، به دلیل ضربه زدن به صورت جاستیس وینزلو با آرنج، خطای خشن نوع ۲ دریافت کرد و مجبور به ترک زمین شد.

سن آنتونیو اسپرز در شبی که پیراهن تیم دانکن را بازنشسته کرد، نیو اورلینز پلیکانز را مغلوب کرد. سن آنتونیو در این مسابقه خانگی با نتیجه ۱۱۳ بر ۱۰۰، نیو اورلینز را شکست داد. لامارکوس آلدریج در این بازی ۲۲ امتیاز، ۷ ریباند، ۳ پاس منجر به گل و ۱ توپ ربایی به دست آورد. تیم سن آنتونیو پس از پایان این مسابقه، پیراهن شماره ۲۱ بازیکن افسانه ای خود، تیم دانکن را بازنشسته کرد.

نتایج بازی های ان‌بی‌ای در ۱۸ دسامبر ۲۰۱۶ را در جدول زیر مشاهده می کنید.

میزبان نتیجه میهمان هایلایت ها
واشنگتن ویزاردز ۹۶ ۱۱۰ لس آنجلس کلیپرز دانلود
دالاس موریکس ۹۹ ۷۹ ساکرامنتو کینگز دانلود
ممفیس گریزلیز ۷۳ ۸۲ یوتا جاز دانلود
فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۰۸ ۱۰۷ بروکلین نتز دانلود
اورلاندو مجیک ۷۹ ۱۰۹ تورنتو رپتورز دانلود
میامی هیت ۹۵ ۱۰۵ بوستون سلتیکس دانلود
سن آنتونیو اسپرز ۱۱۳ ۱۰۰ نیو اورلینز پیکانز دانلود

احمد شریفی

احمد شریفی هستم.گرچه خیلی کم بسکتبال بازی کردم ولی علاقم به بسکتبال از سال ۲۰۰۴ که بازی NBA LIVE 2005 رو بازی کردم بیشتر شد.از همون موقع رقابت های مختلف مخصوصا NBA رو دنبال می کنم.